اهميت خوردن شير در کودکي

تحقيقات نشان داده است: كودكان و نوجواناني كه از خوردن فرآورده هاي لبني و شير خودداري مي كنند خود را در معرض ابتلا به انواع بيماري ها قرار مي دهند.

تحقيقات نشان داده است: كودكان و نوجواناني كه از خوردن فرآورده هاي لبني و شير خودداري مي كنند خود را در معرض ابتلا به انواع بيماري ها قرار مي دهند.
به گزارش پايگاه اينترنتي عرب آنلاين ، بدن اين افراد قادر نخواهد بود به خوبي لاكتوز موجود در قند شير را هضم كند.محققان گفتند: كساني كه شير نمي خورند در آينده به پوكي استخوان مبتلا مي شوند.

محققان با بررسي 230 كودك 10 تا 13 ساله ، به اين نتايج دست يافتند و نسبت به رواج شايعاتي درباره جايگزيني كلسيم براي داشتن استخوان هاي محكم و حذف شير از سبد غذايي هشدار دادند.



در همين زمينه:
  • شير مادر بهتر است ۸۷/۲/۲۴
  • كنترل فشار خون با نوشيدن شير ۸۶/۱۲/۶
  • پيرزن ۸۰ ساله و شير کوهستانی ۸۶/۱۰/۲۰
  • کودکانی هوشمند با شير مادر ۸۶/۸/۲۰
  • شير مادر ۸۶/۸/۱۶
  • روش جديد‌ افزايش‌ توليد شير ۸۶/۷/۱۷
  • شير را بصورت خالص بنوشيد ۸۶/۶/۲۶
  • شير بخوريد تا عضلاني شويد ۸۶/۶/۲۱
  • گروه : دانش | چاپ | * فرستادن به دوستان | | ۸۶/۶/۲۹ : 20-09-2007

    421 سال زندان براي جنايتكار امريكايي
    تعطیلات پر دردسر



    تازه چه خبر جوان؟

    مقاله: ماشين های آلوده
    عکس: درازترین حشره دنیا با 56 سانتیمتر طول
    جوک: آفتاب، مهتاب
    نمآهنگ: حامد نيکپای: فريب
    هنری: پردرآمدترین بازیگر سال 2008
    دانش: تولید داروی ضدسرطان از فلفل
    آموزشی: رنگ‌هایی که خانه‌‌ها را زیبا می‌کند
    موزيک: ورژن جديد آهنگ وايسا دنيا
    جوک: محمود لاغر شده!
    فوتبال: روته مولر وارد تهران شد
    جوک: تصادف با ديوار تعميرگاه
    فوتبال: قرعه کشی ليگ قهرمانان آسيا
    هنری: خاطرات 30 سال سينمای ايران
    فيلم: اجرای زيبای نوازنده خيابانی
    عکس: اولین دوره انتخاب آخوند شایسته کشور
    دانش: خشکی چشم و سوراخ شدن قرنيه
    دانش: خرمالو، نرم‌كننده سينه
    فيلم: زهر عسل
    فيلم: تقليد صدای جالب
    خبر: قتل برادرزن با شليک 28 گلوله
    کامپيوتر: افراد مسن كامپيوتر بازی كنند
    تکنولوژی: هوايی مطبوع و بدون باکتری
    هنری: تهران 1500 با مديری و رادان
    گوناگون: زندانی شدن به خاطر کشيدن سيگار
    تکنولوژی: ساخت اتومبيلی با توانايی تغيير شکل

    بايگانی نوشته ها: کهنه چه خبر!؟



    تازه ترين خبرهای ايران و جهان
    - اسرائیل به ساکنان رفح هشدار داد این منطقه را ترک کنند
    - شرکت هندی صادرات بنزین به ایران را قطع می کند
    - نگرانی حزب الله لبنان از شکست حماس در غزه
    - کاریکاتور؛ آموزش به حماس برای سپر کردن کودکان
    - قبول آتش بس سه ساعته در غزه
    - دانشجویان دانشگاه شیراز در آستانه اعتصاب غذا
    - حوادث غزه؛ بلبشو در رسانه های خبری رژیم
    - قطع گاز؛ هشدار اتحاديه اروپا به روسیه
    - فشار بر زندانیان بهایی برای شرکت در مراسم عزاداری محرم
    - حوادث غزه، نظر یکی از خوانندگان
    - دستشویی های زنانه و مدیریت زنان
    - عکس رویتر از عمل وحشیانه قمه زنی در رژیم آخوندی
    - غزه؛ ایتالیا: فعالیت اتمی رژیم تهران فراموش نشود
    - تونی بلر: ادامه حکومت حماس در غزه مانع صلح است
    - اسرائیل یک ضربه كاری به حماس خواهد زد
    - غزه؛ بی اعتنایی كشورهای عضو اوپک به درخواست رژیم
    - ديدگاه جوانان و خاطرات تلخ آنها نسبت به محرم
    - زمینه چینی رژیم براى ایجاد آشوب در کشورهای عربی
    - حکومت خودگردان فلسطینی در پی بازگشت به غزه
    - گزارشی از اذیت و آزار نسبت به هموطنان مسیحی در سال ۲۰۰۸
    - مرحله سوم درهم کوبیدن بساط حماس بزودی آغاز می شود
    - درگيری نيروی انتظامی با مردم در چهارراه ولی عصر
    - تصویر: برف و یخبندان در اروپا
    - گاز ترکیه در سرمای زیر 35 درجه قطع شد
    - پیام های خوانندگان




    تماس با ما

    برگه تماس با ما

    آدرس پست الکترونيکی
    info [at] IranPressNews [dot] com





    گذر از فيلترينگ با کمک گوگل
    Add to Google