اثر حفاظت بخش سويا براي زنانمطالعه انجام شده توسط محققان آمريكايي نشان ميدهد مصرف نوشيدني هاي حاوي سويا از تجمع چربي شكمي در زنان جلوگيري مي كند.
به گزارش ساينس ديلي، مطالعه محققان دانشگاه آلاباما به گروهي از زنان نوشيدني هاي حاوي تركيبات ايزوفلاون دادند.
اين تركيبات مفيد ترين بخش تغذيه اي سويا را تشكيل مي دهند. در اين مطالعه مشخص شد افزايش چربي دور شكمي در زنان دريافت كننده اين تركيبات كمتر بود.
در صورت تاييد يافته هاي فوق در جمعيت هاي بزرگ تر شايد امكان توصيه مصرف دزهاي بيشتر سويا وجود داشته باشد.
تاخير در پيری پوست با مصرف سويا ۸۶/۸/۲۴
عروس خانم زرنگ
اندی : دلتنگ