مصرف ماهی را فراموش نكنیدپژوهشگران از سودمندی مصرف امگا 3 در دوره بارداری خبر می دهند.
جدیدترین شماره نشریه طب كودكان نوشت: مادران بارداری كه به میزان كافی اسید چرب امگا - 3 در ماه های آخر بارداری مصرف می كنند، فرزندان سالم تری به دنیا می آورند.
پژوهشگران با بررسی میزان امگا - 3 در خون بندناف 109 نوزاد و بررسی تكامل مغزی و دستگاه بینایی آنان در 6 و 11 ماهگی متوجه شدند، مصرف مواد غذایی حاوی امگا - 3 نظیر ماهی های قزل آلا، ساردین و تن در سه ماه سوم بارداری، سرعت تكامل مغزی و بینایی را در كودكان افزایش می دهد.
تاثير مثبت امگا سه در کاهش اگزما ۸۷/۱/۱۲
Gambusia Holbrooki ۸۶/۱۲/۱۲
قزلآلا با سس لهستانی ۸۶/۱۲/۱۰
ماهی ها حافظه دارند ۸۶/۱۱/۲۸
موبايل و ماهيگيری ۸۶/۱۱/۲۲
نامه 15 ساله در شکم ماهی ۸۶/۱۱/۱۷
ماهی شکم گرفته ۸۶/۱۰/۷
مارماهي ؛ منبع انرژي الکتريکي ۸۶/۱۰/۱
ماهی چشم را نيرومند می کند ۸۶/۹/۱۹
مهجوريت سوغات امريکايی ۸۶/۹/۱۲
ماهی برای مغز مفيد است ۸۶/۸/۲۵
غذای چينی ۸۶/۸/۷
بازار ماهی فروشان کره ای ۸۶/۸/۳
روغن امگا سه و مبارزه با پيری ۸۶/۶/۲۶
نکات طلایی در خرید سخت افزار
نگهداری از حيوانات خطرناک در آمريکا