خانم ها ماهی بخورندبه گفته محققان، زناني که در هفته چند بار ماهي مي خورند کمتر از ديگران به بيماري هاي قلبي مبتلا ميشوند.
پژوهشگران دانشگاه هاروارد امريکا در آزمايش هاي خود دريافتهاند مصرف ماهي هايي نظير ماهي آزاد باعث تنظيم بهتر ضربانهاي قلبي ميشود و از ناراحتي هايي که بر اثر بر هم خوردن نظم ضربان قلب به وجود ميآيد جلوگيري مي کند.
اين پژوهشگران مي گويند، زناني که بيماري ديابت دارند در صورتي که هفته اي دو تا چهار بار ماهي مصرف کنند تا 30 درصد خطر بيماريهاي قلبي را کاهش مي دهند.
البته چربي هاي «اومگا سه» موجود در ماهي فقط براي سلامت قلب مفيد نمي باشد بلکه مطالعات گسترده ديگري درباره سلامت زنان نشان مي دهد مصرف ماهي هاي چرب خطر ابتلا به سرطان کليه را نيز کاهش مي دهد.
استفاده از ماهی در سالن زيبايی ۸۷/۸/۲
انواع ماهی های خوراكی ما ۸۷/۷/۲۳
آماده سازی استاديوم ها برای ورود دختران ۸۷/۷/۲۲
افسردگی، ركورددار بيماری ها در زنان ايرانی ۸۷/۷/۲۱
پنج حقیقت مربوط به قاعدگی ۸۷/۷/۲۱
زنان سنگ خوار ۸۷/۷/۱۴
چگونه زنده و خوشمزه بمانيم؟ ۸۷/۷/۱۴
زنان خانهدار مواظب ريه های خود باشند ۸۷/۶/۳۰
سمبوسه تن ماهی ۸۷/۶/۲۹
حقیقت هايی تلخ درباره تهدید سلامت زنان ۸۷/۶/۲۵
نمايش فيلم سنگسار ثريا ميم
ماشين پيکان در انگلستان