آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 18 دی ماه 1389 = 08-01 2011

ستاد مبارزه با مفاسد؛ خود رئیس متهم به فساد مالی..

رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، یکی از متهمان فساد مالی است!

در یک برنامه میزگرد که از تلویزیون دولتی پخش شد، الیاس نادران، از جریان موسوم به اصول ‌گرایان، محمدرضا رحیمی، معاون احمدی ‌نژاد را که رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی است، به فساد مالی متهم کرد.

در این میزگرد تلویزیونی، نادران به‌ عنوان نماینده قوه مقننه، آخوند مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور به‌ عنوان نماینده قوه قضاییه و میرتاج ‌الدینی معاون پارلمانی احمدی ‌نژاد، به‌ عنوان نماینده قوه مجریه حضور داشتند.

نادران در برنامه «دیروز، امروز، فردا» اعلام کرد که رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، خودش یکی از متهمان فساد مالی است.

الیاس نادران گفت: «در پرونده بیمه ایران، همه آنهایی که متهم شده بودند، جز یک نفر دستگیر شدند».

وی افزود: «در پرونده بیمه ایران اول رئیس‌جمهور گفتند آن را هم دستگیر کنیم اما بعد از آن از دفتر رئیس‌جمهور تماس گرفتند که ایشان مخالفت شدید دارند با دستگیری آن آقا (محمدرضا رحیمی) ».

نادران در این برنامه فاش کرد: برخی صاحبان قدرت برخی نمایندگان مجلس را حمایت مالی می‏کنند تا پس از رأی آوردن، در مجلس مدافع منافعشان باشد.

نادران در بخش دیگری به تهدید و ارعاب نمایندگان مجلس توسط قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: «امروز قوه قضاییه به دلایل مختلف نمایندگان مجلس را احضار می‌کند؛ بازجویی می‌کند و بعضا محکوم می‌کند».

الیاس نادران در این برنامه یکی دیگر از مفاسد دستگاه قضایی را برملا کرد که مربوط به دیوان محاسبات مجلس هفتم بود، در زمانی که ریاست دیوان محاسبات با محمدرضا رحیمی معاون اول فعلی احمدی ‌نژاد بود.

نادران گفت: «در دیوان محاسبات در مجلس هفتم در بررسی نمایندگان به کشف اسنادی منجر گشته است. که فردی ۴میلیارد تومان در دادگاه متهم و زندان هم بود، شاکی را در دیوان محاسبات خواستند و به شاکی گفتند شکایتت را پس بگیر و نگرفت و دیوان محاسبات به دادستان وقت نامه نوشت که این شخص، (شاکی) علی‌الظاهر بدهی‌هایش را پرداخت نکرده و دادستان با استناد به همین نامه، شاکی را بازداشت کرده و متهم نیز قرار وثیقه ۴میلیاردیش، تبدیل به قرار کفالت شده و از کشور متواری شد.

در این برنامه، نادران با صراحت اعلام کرد: «آن آقا (محمدرضا رحیمی) یک کارمند عادی دولت نیست؛ این شخص، رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی است و خودش پرونده دارد»!

در این برنامه که میرتاج‌الدینی، که به نمایندگی از قوه مجریه شرکت کرده بود، رسیدگی به پرونده مفاسد را تضعیف دولت در زمان هدفمندی یارانه ها دانست!



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: