آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 1 بهمن ماه 1390 برابر با 2012 Saturday 21 January

نقد نظام درست نیست و باید از آن پرهیز شود

امام جمعه مشهد با انتقاد از اظهارات عماد افروغ که در یک برنامه تلویزیونی از لزوم نقد رهبری سخن گفته بود، جمهوری اسلامی را نظامی دانست که باید از نقد آن پرهیز شود.

عماد افروغ که خود از چهره های معتدل جناح اصولگرایان است در یک برنامه زنده تلویزیونی، از تمرکز قدرت در ایران انتقاد کرد و گفت که هرکس نقد نشود از قاعده مندی خارج می شود.

در واکنش به این اظهارات، علم الهدی امام جمعه مشهد که از هوادارن و نزدیکان رهبر جمهوری اسلامی است گفت، نباید در برنامه ای در رسانه ملی فردی در نقد نظام اسلامی هر چه به زبانش آمده، عنوان و مردم را در باورمندی نسبت به اصول نظام اسلامی دچار تردید كند. متاسفانه برخی از دستگاه های اجرایی با ندانم كاری های خود آب به آسیاب دشمنان می ریزند و رسانه ملی كه باید به دنبال تقویت نظام و ایجاد هماهنگی بین مردم و نظام باشد در برخی برنامه های آن مطالبی عنوان می شود كه مردم را نسبت به اصول نظام دچار تردید می كند.

به گزارش خبرانلاین وی با بیان این ادعا که امروز در روی كره زمین، نظام اسلامی ایران موثر ترین نظام برای تامین عدالت است، گفت: نقد این نظام درست نیست و باید از آن پرهیز شود. نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی است كه امام زمان (عج) دستور تشكیل آن را داده و آن را به ما سپردند و توسط ولی فقیه و مجتهد جامع الشرایط به عنوان نایب آن امام همام رهبری می شود.

نماینده رهبر جمهوری اسلامی در مشهد افزود: برخی می گویند چرا باید اعضای مجلس خبرگان رهبری از فقها باشند.طبق قانون اساسی باید اعضای این مجلس از بین كسانی انتخاب شوند كه شناخت كامل از مجتهد جامع الشرایط داشته باشند و غیر از فقها اشخاص دیگری قادر به انجام این كار نیستند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved