آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 3 بهمن ماه 1390 برابر با 2012 Monday 23 January

خريدو فروش طلا در بازار ايران متوقف شد

به دنبال افزايش بي رويه نرخ طلا و سکه در بازار ايران خريد و فروش انواع سکه، طلاي خام و ساخته شده در بازار متوقف شد.

به گزارش موج، به دنبال افزايش بيش از 500 هزار توماني قيمت سکه در بازار ايران طي يک ماه اخير، امروز خريد و فروش طلا در بازار ايران به صورت کامل متوقف شد. زيرا هنوز قيمت امروز طلا مشخص نشده است.

گفتني است در حال حاضر هر قطعه تمام سکه طرح قديم و تمام سکه طرح جديد رکورد قيمتي بي سابقه اي را زده اند تا جايي که نرخ هر يک از اين سکه ها در بازار به بيش از يک ميليون و 100 هزار تومان رسيده است.

لازم به ذکر است در بازار طلاي ايران امروز فقط دلالان و طلافروشان خريد طلا و سکه را انجام مي دهند اما هيچ يک از آنها حاضر به فروش اين کالاها نيستند.

بر اساس اين گزارش اتحاديه کشوري طلا و جواهر ايران نيز امروز نتوانست قيمت دقيق طلا و سکه را به دليل نوسانات شديد بازار و افزايش بي رويه تقاضا تعيين کند.

اين گزارش مي افزايد: پس از افزايش بي رويه قيمت دلار و قاچاق اعلام شدن تجارت آن شاهد سرريز شدن سرمايه ها به سمت بازار طلا و سکه بوديم و همين امر موجب شد تا قيمت هر قطعه سکه نسبت به يک ماه گذشته بيش از 500 هزار تومان گرانتر شود و نرخ هر گرم طلاي خام نيز بيش از 45 هزار تومان افزايش بيابد.

گفتني است افزايش بي رويه قيمت طلا و سکه امروز هر گونه معامله اي در بازار طلا و سکه ايران متوقف کرد و همه منتظر هستند تا قيمت اين کالاها به بيش از قيمت فعلي برسد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved