آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 5 بهمن ماه 1390 برابر با 2012 Wednesday 25 January

قیمت خوراک طیور ظرف یکماه۲۰ درصد افزایش یافت

نوسانات نرخ ارز روی بخشی از خوراک طیور که از طریق واردات تامین می‌شوند، تاثیر گذاشته به طوریکه قیمت برخی دانه‌ها بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش یافته است/قیمت مرغ در بازار برای مصرف کننده تغییر نکرده است.

ایلنا: رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی در خصوص وضعیت قیمت مرغ در بازار اعلام کرد: طی یک ماه اخیر باوجود افزایش قیمت خوراک طیور، قیمت این محصول در بازار و برای مصرف کننده تغییر نکرده است.

محمد یوسفی در گفتگو با ایلنا به افزایش قیمت خوراک طیور ظرف یکی دو ماه اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: نوسانات نرخ ارز روی بخشی از خوراک طیور که از طریق واردات تامین می‌شوند، تاثیر گذاشته به طوریکه قیمت برخی دانه‌ها بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش یافته است. به عنوان مثال قیمت کنجاله سویا از حدود یک ماه قبل تاکنون حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی در خصوص ذخیره سازی مرغ برای شب عید نیز گفت: خرید و ذخیره سازی مرغ برای شب عید از سوی دولت آغاز شده اما میزان مازاد تولید بسیار بالا‌تر از میزان خرید است.

به گفته یوسفی؛ هم اکنون تولیدکنندگان به واسطه افزایش هزینه تولید و عدم افزایش نرخ فروش با یک بلاتکلیفی روبرو هستند. باید منتظر ماند و دید که طی هفته‌های آتی چه شرایطی پیش می‌آید.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved