آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 6 بهمن ماه 1390 برابر با 2012 Thursday 26 January

احمدی نژاد: تحریمها اثر ندارد/از همه موانع عبور می کنیم

صدا و سیمای رژیم: رئیس جمهور در سخنان خود در مراسم افتتاح چندین طرح عمرانی و معدنی گفت: ‌در سفرم به نیویورک عده ای از افراد شاخص امریکا به ملاقات امده بودند که به انها گفتم که به سیاستمدارانشان بگویند رفتارهایشان را عوض کنند و خیال نکنند تغییراتی در منطقه بوجود امده و شرایط به نفع انها شده است .

احمدی نژاد با بیان اینکه تحول و طوفانی که ما می گوییم، در راه است افزود: چرا آنرا نمی بینید و این طوفان همه شما را از ریشه خواهد کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه به آنها نصیحت می کنم رفتار خود را با ایران درست کنند، گفت:‌ آنها به دروغ می گویند هدف ما از تحریم ملت ایران نیست، اگر هدف شما از تحریم، ملت ایران نیست پس کیست؟

احمدی نژاد ادامه داد: معلوم است شما می خواهید به توده های مردم فشار وارد کنید.‌ شما دشمن ملت ایران هستید چون ملت ایران تصمیم گرفتند قله ها را فتح کنند و این ملت در حال پیدا کردن خود در تاریخ است و برای دنیا حرف دارد .

وی افزود:‌ تاریخ نشان داده است که ملت ایران از همه موانع عبور خواهد کرد و هر چه موانع بزرگتر باشد اراده ملت ایران مستحکم تر است.

آقای احمدی نژاد گفت: دوران قلدریها و گردن کلفتی ها به پایان رسیده و همه انها سوار یک کشتی هستند که در حال غرق شدن است .

رئیس جمهور تاکید کرد:‌ انها از این رفتار خود باید دست بردارند ،بهترین حالت برای آنها دوستی وهمراهی با ملت ایران است.

احمدی نژاد اضافه کرد : شما به ما احتیاج دارید آمریکاییها 30 سال است که از ما نفت نمی خرند بانک مرکزی ما ارتباطی با شما نداشته است.

رئیس جمهور گفت: کل اروپا مگر چقدر هستند؟ ما حدود 200میلیارد دلار مبادلات خارجی داریم که 23 تا 24 میلیارد دلار آن با اروپایی هاست.

وی با بیان اینکه دنیا برای ما تنگ نشده است تصریح کرد: زمانی 90 درصد تجارت ما با اروپا بود و الان به 10 در صد رسیده است و این 10 درصد را نیز ما داوطلب نیستیم و خوشی زیر دل شما زده است.

رئیس جمهور تاکید کرد: تجربه نشان داده است ملت ایران ضرر نمی کند .




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved