آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 23 اسفند ماه 1390 برابر با 2012 Tuesday 13 March

گزارش؛ آغاز مراسم چهارشنبه سوری در تهران

گزارش خبرنگار ما از تهران: امشب جشن چهارشنبه سوری است و با نزدیک شدن به تاریکی هوا، بسیاری از مغازه داران و فروشگاه ها ترجیح داده اند کار خود را زودتر تعطیل کنند. به همین دلیل از ساعتی پیش ترافیک شدیدی در تمام نقاط تهران ایجاد شده است.

همچنین بسیاری از ادارات و سازمان های دولتی دو ساعت زودتر پرسنل خود را تعطیل کرده اند و همین باعث افزایش ترافیک تهران شده است.

با آنکه در تمامی میادین تهران نیروهای انتظامی مستقر شده اند و موتورسواران ضد شورش در حال گشت زنی در خیابان ها هستند، اما از هر گوشه صدای ترقه و نارنجک به گوش می رسد.

حتی در برخی از پاساژها فروشندگان جوان کار را تعطیل کرده اند و به شادی مشغولند و صدای ترقه و سوت و کف از داخل پاساژها شنیده می شود.

در نواحی مرکزی تهران مثل میدان هفت تیر و میدان ولیعصر یگان ویژه نیروی انتظامی مستقر هستند اما شهروندان بی اعتنا به حضور آنان خود را برای برگزاری مراسم چهارشنبه سوری آماده می کنند.

اگرچه اوج مراسم چهارشنبه سوری پس از تاریک شدن هواست و هنوز آغاز نشده اما در برخی مناطق تهران به ویژه مناطق شمالی و غربی از هم اکنون صداهای مهیب انفجار ترقه شنیده می شود.

بلوار فردوس، فلکه آریاشهر، شهرک غرب و ایران زمین مناطقی هستند که دختران و پسران مشغول ترقه بازی و آتش بازی هستند و کارنوال های شادی برپاست.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved