آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 25 اسفند ماه 1390 برابر با 2012 Thursday 15 March

غرب نیمه بیدار امروز نیازمند حوزه علمیه است

سایت دیگربان: آیت‌الله عبد‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید قم می‌گوید: «خاورمیانه بیدار و غرب نیمه بیدار، امروز نیازمند حوزه علمیه است که نیازهای آنها را شناسایی و برای آن، پاسخ قانع کننده ارائه کند.»
به گزارش واحد مرکزی خبر٬ آقای جوادی آملی این مطلب را روز چهارشنبه (۲۴ اسفند) در دیدار استادان سطوح عالی و خارج حوزه علمیه بیان کرده است.
وی گفته است: «حوزه علمیه خدمتگزار نظام است و هیچ‌گاه از آن جدا نخواهد شد و اما باید در علم و عمل مستقل باشد و البته برای رفع نیازهای نظام، احساس مسئولیت کند.»
روحانیون حاکم بر ایران سال‌هاست از واقعیت‌‌های جامعه ایران و کشور‌های غربی تفسیری غیرواقع‌بینانه و تحریف‌‌آمیز ارائه کرده و نظام ولایت فقیه را بهترین الگوی حکومتی در جهان معرفی می‌کنند.
بسیاری از این روحانیون در شرایطی که جامعه ایران با مشکلات فراوان سیاسی٬ اقتصادی٬ اجتماعی و فرهنگی دست و پنجه نرم می‌کند٬ مدعی هستند که جامعه «دینی و ولایی» ایران تبدیل به الگویی برای سایر کشور‌های جهان شده است.
آنها همچنین می‌گویند براساس تعالیم دین اسلام الگوی مناسبی از زندگی بشر آماده ارائه دارند و علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی نیز «مرد نمونه» جهان امروز است.
روزی نیست که مقام‌های جمهوری اسلامی تعاریف اغراق‌آمیزی از خود و جمهوری اسلامی ارائه نکنند و خود را ناجی بشریت در جهان امروز ندانند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved