آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 اردیبهشت ماه 1391 برابر با 2012 Monday 14 May

سواحل شمال تحت کنترل "پلیس امنیت اخلاقی"

شهرزاد نیوز: همزمان با افزایش گرمای هوا، اعلام شد که از ابتدای تیرماه پلیس حضور پررنگی در تفرجگاههای شمال کشور خواهد داشت و ویلاها و سواحل، تحت کنترل نیروهای "پلیس امنیت اخلاقی" قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد روزبهانی، رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا، در یک نشست خبری اعلام کرد که پلیس اماکن نیز نظارت ویژه ای روی ویلاها دارد و صاحبان این ویلاها را توجیه کرده که به چه کسانی این ویلاها را اجاره بدهند.

وی در این نشست، همچنین از "سالم سازی دریا" خبر داد و گفت که مسئولان 3 استان گیلان، مازندران و گلستان از پلیس درخواست کرده اند تا با ناهنجاری ها برخورد شود. عده ای دریا را متعلق به خودشان می دانند و فکر می کنند چون از جاده چالوس و هراز می آیند، دریا متعلق به آنهاست و قانون برایشان قابل اجرا نیست.

به گفته وی، بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی 26 دستگاه متولی امر عفاف و حجاب در کشور هستند. در این مصوبه که دارای 370 بند است و به امضای رئیس جمهور هم رسیده است، علاوه بر نیروی انتظامی، سایر دستگاه ها نیز مسئول بوده و 70 درصد شرح وظایف این بندها فرهنگی است و تنها قسمتی از وظیفه این طرح برخورد پلیس است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved