آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 14 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Sunday 03 June

بیکاری اقتصاد کشور را تهدید می ‌کند

آفتاب:‌ عضو هیئت ‌رئیسه موقت مجلس نهم با اشاره به اینکه دولت باید از نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران برای رفع موانع تولید استفاده کند، گفت: استقلال سیاسی نظام در صورت تکمیل استقلال اقتصادی نظام، محقق خواهد شد.

جواد جهانگیرزاده در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی"، نامگذاری شده است، اظهار داشت: نگاه مقام معظم رهبری، نشان‌دهنده نگاه نظام است و در صورتی که ضرورتی در هر یک از بخش های مختلف متذکر شوند؛ چه اقتصادی، سیاسی،فرهنگی و اجتماعی لازم‌الاجراست.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان اجرایی و نمایندگان باید در رابطه با تحقق شعار سال مطیع فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم، افزود: دولت باید در راستای حمایت از تولید و اشتغال کشور طرح‌هایی را به مجلس ارائه کند تا در رفع موانع پیش روی تولید قوانینی به تصویب برسد.

نماینده ارومیه در مجلس نهم همچنین با اشاره به اینکه مجلس جدید باید نظارت دقیقی بر دستگاه‌های اجرایی داشته باشد، گفت:‌ شرایط را باید برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی آماده کرد به طوری که منجر به افزایش کیفیت تولیدات داخلی و اشتغال در جامعه شود.

جهانگیر زاده با تأکید بر اینکه نقطه تکمیل استقلال سیاسی هر نظام، حفظ استقلال اقتصادی آن است، تصریح کرد: کسانی که در زمینه حفظ استقلال اقتصادی نظام تلاش می‌کنند گامی مؤثر در راستای تکمیل استقلال سیاسی نظام بر می‌دارند.

وی در خصوص اینکه در جذب سرمایه‌گذاران و آنچه که مورد نظر مقام معظم رهبری است باید تلاش کرد، اظهارداشت: یکی از تهدیدات ویژه برای نظام اختلال در بحث اشتغال کشور است، به عبارت دیگر اگر تولیدملی، کار و سرمایه ایرانی مورد حمایت واقع نشده و از آن غفلت شود، آسیب جدی در روند اشتغال کشور متوجه مردم خواهد شد.

نماینده ارومیه در مجلس نهم در پایان خاطرنشان کرد: باید از نظرات کارشناسان اقتصادی، نخبگان و صاحب نظران امر در مسیر رفع موانع پیش‌روی تولید و سرمایه‌های عظیم‌کشور استفاده کرد و دولت نیز ضمن استفاده از این نظرات و راهکارها در صدد ارائه لایحه برای سرعت بخشیدن در امر تحقق شعار امسال باشد.
کد مطلب : 158721




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved