آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 25 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 14 June

طراحی لباس فرم برای بانوان شاغل در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: لباس فرم برای بانوان شاغل در ادارات دولتی و نیمه‌دولتی مازندران طراحی شده است که در آینده‌ای نزدیک پس از تایید وزارتخانه متبوع، اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، زهرا شرف‌الدین صبح امروز در جلسه بررسی عفاف و حجاب در مجامع عمومی که با حضور اساتید دانشگاه، دستگاه‌های ذیربط در محل استانداری برگزار شد با بیان این مطلب که اصل امر به معروف و نهی از منکر برای تاثیرگذاری در جهت مثبت است، گفت: باید همواره نحوه اجرای طرح‌های عفاف و حجاب بررسی و نتایج آن در جامعه مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: تمامی آموزش‌ها باید از سنین کودکی و از مهدهای کودک هم برای کودکان و هم خانواده‌های ایشان آغاز شود تا آموزش در دراز مدت با فرایند تربیتی و شخصیتی افراد متناسب باشد.

شرف الدین با اشاره به اینکه باید بسترهای نامناسب برای اشاعه ناهنجاری‌های اجتماعی را به صفر برسانیم، گفت: فرهنگ‌سازی اساسی‌ترین اصل در داشتن یک جامعه دینی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: هنوز برخی از افراد در جامعه اسلامی بی‌حجابی را به عنوان یک ناهنجاری اجتماعی قبول ندارند و این تفکر باعث بروز بداخلاقی‌های اجتماعی در برخورد با ماموران گشت امنیت اخلاقی می‌شود.

ابلاغ دستورالعمل پوشش در دستگاه‌های دولتی مازندران

دبیر کارگروه بانوان و خانواده استانداری مازندران از ابلاغ دستورالعمل پوشش در دستگاه‌های دولتی و نیمه‌دولتی استان خبر داد و گفت: لباس فرم برای بانوان شاغل در ادارات طراحی شده است که در آینده‌ای نزدیک پس از تایید وزارتخانه متبوع، اجرایی می‌شود.

شرف‌الدین اجرای طرح‌های کاربردی در زمینه عفاف و حجاب را در استان لازم دانست و افزود: باید با شیوه‌های نوین و آموزش‌های لازم عوارض بدحجابی و بی‌عفتی در زندگی اجتماعی، فردی و اقتصادی خانواده‌ها به عینیت درآید.

تذکر لسانی 30 هزار نفری از ابتدای طرح گشت امنیت اخلاقی

در ادامه این جلسه محمد امیری رئیس گشت امنیتی استان مازندران به تذکر لسانی بیش از 30 هزار و 600 نفر در استان از ابتدای شروع طرح گشت امنیت اخلاقی در سال جاری خبر داد و گفت: تعداد معدودی از این موارد به مراجع قضایی برای پیگیری ارجاع شد.

وی با اشاره به اینکه 55 درصد از افراد دستگیر شده، بدحجابی را به عنوان عاملی برای مزاحمت دیگران می‌پذیرفتند، گفت: گشت امنیت اخلاقی برای انجام ماموریت خود نیازمند همراهی نهادها و سایر دستگاه‌های متولی امر است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved