آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 25 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 14 June

سوچی خواستار حمايت جامعه بين المللی از ميانمار شد

آنگ سان سوچی رهبر اپوزیسیون میانمار و نماینده پارلمان این کشور امروز در نشست سازمان جهانی کار در ژنو خواستار کمک جامعه بین المللی و سرمایه گذاری در این کشور شد.

وی از جامعه بین المللی خواست به این کشور کمک کنند تا همزمان با حرکت این کشور به سوی دموکراسی و تبدیل شدن این کشور به نقطه ای جذاب برای فعالیت های تجاری ، میانمار را در برابر خطر سوء استفاده محافظت کنند.

سوچی همچنین ابراز امیدواری کرد توسعه و رشد اقتصادی میانمار همسو با توسعه دموکراسی این کشور قرار گیرد.

وی خواستار کمک و سرمایه گذاری جامعه بین المللی در میانمار شد تا فرایند حرکت این کشور به سوی دموکراسی تقویت شود و پیشرفت های اقتصادی و اجتماعی در این کشور که به نفع اصلاحات سیاسی در این کشور باشد ، تحقق یابد.

آنگ سان سوچی بار دیگر بر درخواست خود برای سرمایه گذاری خارجی در این کشور تاکید کرد و افزود این امر موجب افزایش فرصت های شغلی و نیز افزایش مهارتهای شغلی در این کشور خواهد شد.

وی درباره جمعیت بالای جوانان بیکار در میانمار ابراز نگرانی کرد و افزود به شدت مخالف تداوم این معضل در میانمار است.

نماینده پارلمان میانمار گفت این میزان بیکاری و ناامیدی در میان جوانان، آینده میانمار را با تهدید روبرو کرده است و اگر می خواهیم که آینده کشور تضمین شود باید با ایجاد فرصت های شغلی مهارت های حرفه ای را نیز تقویت کنیم و به جوانان میانمار مسئولیت هایی را واگذار کنیم که در آینده به ناچار باید به آنها واگذار شود.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved