آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 28 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Sunday 17 June

منبع حکومتی: برادران لاریجانی، زائیده کوفه و عیال انگلیس اند

شمال نیوز: یک وبلاگ محلی در آمل نوشت: انگار حق خوری ها و تاریخ سازی های همسایه جنوبی همچنان باید نقل محافل و مجالس باشد . تهران بر سر دشت لار و آستانه امام زاده هاشم (ع) و پلور مازندران سرو دست می شکند تا بتواند این منطقه را به هر نحوی که شده به استان تهران الحاق دهد تا بتواند جاذبه های گردشگری خود را تقویت کند . تهرانی ها از قدرت پایتخت بودن و با سند سازی های جعلی و غیر قانونی اقدام به تجاوز به اقلیم و هویت یک منطقه می کنند .

شبکه تلویزیونی 5 استان تهران در مورخه 1391/3/19 و 1391/3/26 در اخبار ساعت18:30 اقدام به پخش خبر دشت لار مازندران نه با نام آمل بلکه با نام دشت لار به اصطلاح استان تهران نمود که خلاف رسالت اصلی خود و در یک اقدام زشت و ناپسند بخشی از استان مازندران را جزئی از استان تهران معرفی نمود که این امر بسیار غلط ، زشت و ناپسند بود که توسط شبکه استانی تهران هر از چندگاهی انجام می گیرد و گرفت و این موضوع برای مردم آمل و استان مازندران امری عادی و طبیعی تلقی می شود زیرا این نوع قارقار رسانه ای و هجمه خبری و ... هیچ سودی برایشان ندارد .دشت لار بعنوان ناموس مازندران و جزئی از هویت و تاریخ مازندران به شمار می آید .

دره تاریخی لار یکی از بزرگترین و قدیمی ترین دره جهان به شمار می آید و دشت لار به تنهایی تمام جاذبه های ایران را در خود جای داده و یکی از مناطق استراتژیک مازندران به شمار می آید و هیچ وقت مازندران لار را به هیچ قیمت از دست نخواهد داد و اجازه الحاق دشت لار را به استان تهران نمی دهد.

نظرات خوانندگان :

حتما حتما برادران لاریجانی دفاع می کنند؟!4دستی تحویل می دهند......اونها به قول دکتر اسلامی زائیده کوفه و اهل قم و ساکن پایتخت و عیال انگلیس اند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved