آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 31 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 20 June

قتل فروشنده مواد مخدر با روشی كم‌سابقه

شرق: درگيري خريدار و فروشنده موادمخدر بر سر 200 هزار تومان به قتلي كم‌سابقه در بلوار فرحزادي منجر شد. به گزارش خبرنگار ما ماموران كلانتري شهرك غرب ساعت 21:40 روز 21 خرداد از طريق مركز 110 در جريان مرگ مشكوك مردي در بلوار فرحزادي، روي پل نيايش قرار گرفتند و وقتي به آنجا رفتند متوجه شدند ابتدا خودرو ريوي سفيدرنگي كه از محل متواري شده، با جوان 26ساله‌اي به نام فرشاد برخورد كرده و بعد از آن خودرو پژو پارس سفيدرنگي نيز به رانندگي جواني 28ساله به نام مهدي در حالي‌كه فرشاد روي زمين افتاده بود، از روي بدن وي عبور و راننده آن در لحظه فرار به علت ناتواني در كنترل وسيله نقليه با كناره اتوبان تصادف كرده و اكنون از ناحيه دست چپ دچار شكستگي شده است.
كارآگاهان اداره ويژه قتل پليس آگاهي پس از تشكيل پرونده مقدماتي به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي امور جنايي تحقيق در رابطه با مرگ فرشاد را برعهده گرفتند و در اولين مرحله به تحقيق از راننده خودرو پژو پارس پرداختند. مهدي در اظهارات خود گفت: «يكي از دوستانم به نام كسري با من تماس گرفت و خواست به ملاقاتش بروم، من هم سوار بر خودرو پژو پارس سفيدرنگ به محل قرار رفتم. وقتي به آنجا رسيدم چند نفر سوار يك خودرو پژو پارس و يك پژو 206 بودند. پياده و به سمت خودرو من و كسري حمله‌ور شدند و يك نفر از آنها در حالي‌كه هنوز از ماشين پياده نشده بودم ضمن درگيري با من فرمان خودرو را گرفت و به علت ناتواني در كنترل خودرو پس از عبور از روي بدن مقتول به سمت جدول كنار اتوبان منحرف شدم.»
با شناسايي يكي از دوستان مقتول كه در زمان حادثه به همراه فرشاد در محل حضور داشت، وي به پليس آگاهي منتقل شد و درخصوص اين ماجرا به كارآگاهان گفت: «روز حادثه فرشاد به من تلفن زد و قرار گذاشت. وقتي به پل نيايش رسيدم، ديدم يك ريو و يك پژو پارس نيز در محل حضور دارند و سرنشينان آنها پس از درگيري متواري شدند. بعد از آن راننده ريو با سرعت با فرشاد برخورد كرد.»
كارآگاهان بعد از جمع‌آوري اطلاعات اوليه مالك ريو را شناسايي كردند و فهميدند خودرو در اختيار فرزند خانواده است. اين پسر به نام كسري همان فردي بود كه مهدي را به محل حادثه كشانده بود. ماموران در ادامه مطلع شدند كسري محل سكونت خود را به مقصد نامعلومي ترك كرده است به همين دليل خانواده او را مجاب كردند با پليس همكاري كنند. اين كار نتيجه داد و كسري سرانجام روز 25 خرداد به پليس آگاهي رفت و خودش را تسليم كرد. وي در مراحل اوليه تحقيقات بر غيرعمدي بودن تصادف اصرار داشت اما بعد از چند جلسه بازجويي به قتل اقرار كرد و در اعترافات خود گفت: «حدود يك سال پيش با فرشاد دوست شدم و از وي گراس مي‌خريدم. از حدود دو ماه پيش 200 هزار تومان به فرشاد بدهكار شده بودم تا اينكه روز حادثه چندين بار تلفني مرا تهديد كرد و گفت بايد هرچه زودتر بدهي‌ام را تسويه كنم اما چون پول نداشتم پرداخت بدهي را به زمان ديگري موكول كردم و در نهايت با هم در بلوار فرحزادي، روي پل نيايش قرار گذاشتيم و من نيز همراه مهدي كه از دوستانم است به محل قرار رفتم. فرشاد با مشاهده ما همراه دوستانش از دو دستگاه خودرو پژو پارس و پژو 206 پياده و به طرف ما حمله‌ور شدند. در حالي‌كه در ريو بودم، ترسيدم و قصد فرار داشتم كه ناگهان فرشاد به سمتم آمد و من نيز با او برخورد كردم و بلافاصله پس از افتادن فرشاد متواري شدم. در آن لحظه مهدي در محاصره دوستان فرشاد قرار داشت و او نيز در حال فرار با خودرو خود از روي بدن فرشاد رد شد.»
بنا بر اين گزارش متهمان اين پرونده همچنان در بازداشت هستند و تحقيقات از آنها ادامه دارد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved