آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 12 تیر ماه 1391 برابر با 2012 Monday 02 July

برخورد با بدحجابی؛ توصیه آخوند اژه‌ ای به پاسدار رادان

ایسنا: محسنی اژه ای به نیروی انتظامی توصیه کرد که در برخورد با بد حجابی نيروي انتظامي ضوابط لازم را رعايت كند، وی گفت: اين مساله‌اي نيست كه با اجبار و زور همراه باشد.

در نشست خبری امروز سخنگوی دستگاه قضایی خبرنگاري از سخنگوي دستگاه قضايي پرسيد با توجه به اينكه فصل گرما در پيش‌ رو است و با پوشش‌هاي خاصي در سطح شهر مواجه هستيم آيا قوه قضاييه تدبير خاصي را مدنظر دارد و يا سياستي را براي برخورد با پوشش‌ها در سطح جامعه در نظر دارد يا خير؟

محسني اژه‌اي پاسخ داد: اولا بخصوص در فصل تابستان، خود مردم و خود آقايان و خانم‌ها بايد رعايت كنند و پوششي داشته باشند كه مناسب جمهوري اسلامي و مطابق با موازين شرعي است. اين مساله‌اي نيست كه به آنها اجبار شود و با زور باشد، مگر در مواردي كه كساني باشند كه اين موضوع را رعايت نمي‌كنند كه باز هم بهتر است به مردم در حد تذكر به عنوان امر به معروف گفته شود.

وي با بيان اينكه ناهنجاري‌هاي عدم رعايت حجاب، مردم را اذيت مي‌كند، تصريح كرد: در مواردي كه جرمي آشكار است ضابطان قوه قضاييه و نيروي انتظامي بايد با آن برخورد كنند. ما 26 دستگاه داريم كه هر كدام وظايفي دارند. كليه دستگاه‌ها اعم از صدا و سيما، رسانه، وزارت فرهنگ و ارشاد، حوزه‌ها و سازمان تبليغات وظايفي را بر عهده دارند و همه دستگاه‌ها بايد وظايف خود را به نحو احسن انجام دهند و قوه قضاييه هم بايد از برخورد نيروي انتظامي و ماموران اجرا در جرايم آشكار حمايت كنند البته نيروي انتظامي هم بايد ضوابط لازم را در برخورد با اين جرايم رعايت كند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved