آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 تیر ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 07 July

دست درازی به یک کودک توسط دیپلمات رژیم ولایت فقیه

جعفر پویه

فضاحت و رسوایی کودک آزاری جنسی دیپلماتهای رژیم جمهوری اسلامی یکی پس از دیگری پرده از چهره زشت و کریه مدعیان دروغین زُهد و تقوا بر می دارد.

رژیمی که این روزهای شمشیر از رو بسته و زنان و دختران ایرانی را به جرم بد حجابی مورد اذیت و آزار قرار داده و دستگیر می کند. رژیمی که حکم سنگسار بسیاری از افراد را به جرم رابطه جنسی خارج از ازدواج صادر و اجرا میکند. رژیمی که هر روزه محکومین بیدادگاههای خود به جرم تجاوز جنسی را در چهار راهها به دار می آویزد، در داخل خودش فساد و فحشا بیداد می کند.

انتشار فیلم تجاوز آخوندهای حکومتی به زنان و دختران از یک طرف و تجاوز به کودکانی که در بعضی مدارس دینی و مکانهایی که دست بعضی از آخوندهای فاسد به آنها می رسد از سوی دیگر، از جمله مواری است که بارها خبر آن یا منتشر شده یا دهان به دهان در بین مردم می چرخد. این جدای از تجاوز جنسی قانونی و نهادینه شده به فتوای رهبران رژیم در زندانها به فعالان سیاسی و اجتماعی است.

اما این روزها کوس رسوایی دیپلماتهای بی شرم رژیم ولایت فقیه و تجاوزکاران حرفه ای به کودکان در اقصا نقاط جهان به صدا در آمده است. بعد از دست درازی حکمت الله قربانی، دیپلمات و فرد سوم سفارت رژیم در برزیل به کودکان دختر در یک استخر عمومی که باعث اخراج او از آن کشور شد و سفارت این عمل زشت و بی شرمانه را "عادی و در تفاوت فرهنگی" دانست. اکنون رسوایی یکی دیگر از این کودک آزاران جنسی در آلمان نقل زبانهاست.

حسن قشقاوی، معاون وزیر امورخارجه رژیم عمل بی شرمانه این دیپلمات رژیم را "سناریوی از پیش تعیین شده" عنوان کرد و گفت: "منافقین با همكاری سازمان های اطلاعاتی و امنیتی غربی و صهیونیستی به منظور بدنام كردن دیپلمات های كشورمان و نهایتا خدشه دار كردن چهره جمهوری اسلامی ایران به اشكال مختلف و سوژه سازی های متنوع، دسیسه هایی را طراحی كرده اند."

احضار سفیر آلمان به وزارت خارجه و اعتراض قشقاوی به آنچه رفتار خشن، ناشایست و خارج از عرف دیپلماتیک پلیس آلمان به عضو سرکنسولگری رژیم خواند، نه تنها کمکی به سرپوش گذاشتن به این عمل نکرد، بلکه موضوع را بیشتر علنی و مطبوعاتی کرد.

کل ماجرا به گزارش روزنامه آلمانی "بیلد" از این قرار است که در روز 5 تیر مردی 45 ساله در زمین بازی یک محوطه مسکونی تلاش میکند تا به یک دختر 10 ساله تعرض جنسی کند. این مرد که بعدن مشخص می شود دیپلمات و معاون سرکنسولگری رژیم جمهوری اسلامی در فرانکفورت است، در زمین بازی به کودک فوق دست درازی میکند، دختربچه ترسیده و تلاش می کند از دست این مرد فرار کند، اما دیپلمات رژیم دخترک را بغل کرده و سعی می کند تا او را ببوسد، کودک وحشت زده با داد و فریاد از دست اش می گریزد، اما فرد مزبور دختربچه را تا درب خانه شان دنبال می کند. تلفن مادر کودک به پلیس و درخواست کمک، به جایی نمی رسد چون به دلیل ناشناس بودن فرد که فراری می شود، آنروز کاری از پیش نمی رود.

اما شخص بیمار جنسی و متجاوز به کودکان "پدوفیل" یک هفته بعد در نزدیکی همان مکان توسط کودک فوق دیده می شود و او هم به مادرش اطلاع می دهد. مادر کودک هم زمان که پلیس را در جریان می گذارد با صدای بلند مردم را به کمک می طلبد تا از فرار متجاوز جنسی به کودکان جلو گیری کنند. به گزارش روزنامه بیلد "دیپلمات ایرانی که می‌بیند جریان به جاهای باریک کشیده از مادر می‌خواهد وی را ببخشد و عمل او را فاش نکند، زیرا وی متاهل و دارای فرزند است."

اما پلیس سر می رسد و دیپلمات پدوفیل را دستگیر کرده و با دستبند به پاسگاه پلیس می برد. هرچند دقایقی بعد حین بازجویی و تفتیش بدنی از وی، کارت شناسایی دیپلماتیک در جیب اش پیدا شده و آزاد می شود. اما "دوریس مولر شوی"، سردادستان و سخنگوی دادستانی شهر فرانکفورت، در گفت‌وگو با رسانه‌ها تایید کرده که دادستانی شهر فرانکفورت به شکایت خانمی از سنگال رسیدگی می‌کند که می گوید دختر 10 ساله اش حین بازی مورد تعرض مردی 45 ساله قرار گرفته است.

اینها دیپلمات رژیمی هستند که سردمداران اش رهبر و ولی فقیه شان را نماینده خدا دانسته و اعلام می کنند که او با امام زمان دیدار می کند. اینان زنان و دختران ما را در کوی برزن به دلیل بد حجابی به شنیعترین وجه ممکن تحقر میکنند، محکومان بیدادگاههایشان را به جرم تجاوز جنسی در چهار راهها به دار می کشند، اما از دست خودشان کودکان معصوم در زمین بازی نزدیک خانه شان در امان نیستند. رژیمی که تجاوز جنسی، دزدی و اختلاس، تبهکاری و قتل در آن نهادینه شده است، نمایندگانش نیز چیزی بیش از اشاعه دهندگان جرم و جنایت و فساد نیستند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved