آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 23 تیر ماه 1391 برابر با 2012 Friday 13 July

امام جمعه: تحريم ها برای ما فرصت و شانس است

امام جمعه موقت تهران گفت : تحريم ها براي ما يك شانس و فرصت است كه ملت ايران را هر روز استوارتر و آسيب‌ناپذيرتر مي‌كند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام والمسلمين كاظم صديقي در خطبه‌ دوم نماز جمعه امروز تهران با پراهميت شمردن ماه مبارك رمضان خطاب به آحاد مردم گفت: ماه مبارك رمضان در پيش است، غافلگير نشويد، از خدا فاصله نگيريد، كسي جز خدا براي شما كارايي ندارد. همه امور، فقر و غنا، عزت و ذلت به دست اوست.

وي با اشاره به برگزاري اجلاس زنان و بيداري اسلامي در ايران ، گفت: حضور هزار بانوي فرهيخته از جاي جاي جهان در ايران مقدس و مجاهد را به فال نيك مي‌گيريم.

حجت الاسلام والمسلمين صديقي ديدار بانوان حاضر در اجلاس با مقام معظم رهبري را كليدي خواند و گفت: از جمله نكات مورد توجه در اين ديدار اشاره مقام معظم رهبري به" فرصت ديدار" بود كه تاكيد داشتند كه مومنان همديگر را در اقصي نقاط جهان پيدا كنند.

زن در ديدگاه غربي هيچ ارزشي ندارد

امام جمعه موقت تهران نكته دوم فرمايشات مقام معظم رهبري را "بازگشت زن به هويت اسلامي" برشمرد و اظهار كرد: بيش از 100 سال دشمن با همه امكانات سعي كرده است زنان اسلامي را با هويت خود بيگانه كنند و صدمه اي جبران ناپذير به زنان بزنند.

وي همچنين ادامه داد: زن در ديدگاه غربي‌ها هيچ ارزشي ندارد آنها براي رسيدن به اميال خودشان اين همه جنايت مي‌كنند و از جنايت هاي صورت گرفته حمايت مي‌كنند.

حجت الاسلام والمسلمين صديقي مسئله حقوق بشر را ابزاري براي جنايات بشر براي غربي‌ها عنوان و اظهار داشت:‌ آنها به زنان آسيب بيشتري مي‌زنند و به ديد يك ابزار جنسي نگاه مي‌كنند و بازيچه هوس‌بازي‌هاي خود مي‌كنند ولي از ديدگاه اسلام زن نماينده حق‌تعالي است و صفات و جمالاتي دارد.

امام جمعه موقت تهران ايران را نمونه بارز حضور فعال زنان در عرصه‌هاي مختلف با حفظ كرامات زن بودن برشمرد و تصريح كرد: غرب زن را بازيچه خود مي‌داند و اينكه زن ، زن نباشد و مرد، مرد نباشد براي ما شرآور است

وي حضور زنان را در 15 مرداد و 17 شهريور در ايران اسلامي ارزشمند و حتي پررنگ تر از حضور مردان خواند و اذعان كرد:زنان اسلامي در حفظ كيان انقلاب نقش آفزيني موفقيت آميزي را داشته اند .

تحريم ها براي ما يك فرصت و شانس است

وي ضمن اشاره به تحريم‌هاي يك جانبه غرب و اروپا عليه ايران گفت: تحريم تازگي ندارد و از اينكه تحريم هستيم نمي‌هراسيم چرا كه ملت ما به مرور استوارتر و ريشه‌دار تر شده است.

امام جمعه موقت تهران در دامه به تحريم‌هاي صورت گرفته در هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: در آن دوران حتي سيم‌خاردار هم به ما نمي‌فروختند، ‌موشك و امكانات نداشتيم و در تحريم و شرق و غرب قرار گرفته بوديم ولي همه اينها در تغيير اراده ملت بزرگ ايران بي اثر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمين صديقي همچنين ادامه داد: در دفاع مقدس ما از 18 كشور اسير گرفته‌ايم و اين نشان مي‌دهد كه ما در كنار تحريم ها در برابر هجوم چندين كشور دنيا نيز بوده‌ايم ولي با رهبري امام ( ره ) و اعتماد و اطمينان به نيابت حضرت حجت مردم ما چنان حماسه اي در مقابل شرق و غرب نشان دادند كه آنها عاجز مانده بودند و با خفت و خواري پيروزي و سرافرازي ما را تماشا كردند؛ لذا اين تحريم ها براي ما يك فرصت و شانس است.

عناصر سست عنصر تا فشار را احساس مي كنند دم از برقراري ارتباط مي زنند

وي با بيان اينكه عناصر سست عنصر تا فشاري را متحمل مي شوند حرف از برقراري ارتباط مي‌زنند، خاطرنشان كرد: ملت ايران نهضت عاشورايي دارند و رهبري ديني ما يك الگوي تمام عيار از حركت حسيني است و اين تهديدها را به حتم به نفع خودمان مي‌دانيم. آنها چاه براي ما كنده‌اند ولي خودشان هلاك مي‌شوند چون مولا ندارند.

از فقر نمي ترسيم از خوف فقر مي ترسيم

امام جمعه موقت تهران توجه مردم را به جنگ رواني دشمن دعوت كرد و اظهاركرد: ما از فقر نمي‌ترسيم بلكه از خوف فقر مي‌ترسيم؛ فقر واقعيت ندارد ما سرمايه‌هاي كلان در مملكت داريم، ما ملتي شريف و نجيب هستيم و اعتقاد داريم اين مملكت امام زمان و صاحب دارد.

صديقي همچنين در خطبه هاي اول نماز جمعه امروز تهران گفت :قبله اولين مسلمين بيت المقدس بود كه البته امروز هم بيت المقدس براي مسلمانا جهان قبله اول محسوب مي شود .

وي با اشاره به جنگ هاي رواني يهودي در تغيير قبله مسلمين به كعبه پيشرفت قدرت بلامنازع اسلام را برا آنها نگران كننده دانست و خاطرنشان كرد : آنا مطمئن باشند كه هرجا مردم است آنجا خدا هم است و درست است كه يهودي ها خرده مي گرفتند كهكه مسلمين به سمت ما نماز مي خوانند ولي در اصل تاكتيك پيغمبر ( ص ) بود كعبه را به عنوان خانه ي توحيد به جهانيان معرفي كردند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved