آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 24 تیر ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 14 July

تحریمها؛ ساخت شهرک های صنعتی مرزی در ایران

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ایجاد شهرک مرزی مشترک با ترکیه را گامی در راستای عبور از تحریمهای یک جانبه کشورهای غربی برشمرد و گفت: ایجاد این شهرکها علاوه بر کمرنگ کردن تحریمها گام موثری در راستای توسعه صادرات غیر نفتی است.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل سازمان، فخراله مولایی ضمن تاکید بر ایجاد شهرکهای مرزی مشترک با کشورهای همسایه اظهار داشت:ایجاد شهرک صنعتی مشترک به عنوان یک فعالیت بین المللی صنعتی در شرایطی که کشورهای غربی برتحریمهای یک جانبه علیه ایران اصراردارند،می تواند نوید بخش افق روشن صنایع کشور و ارتقای شهرکهای صنعتی در سطح منطقه و جهان باشد.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران افزود: سرمایه گذاری برای ساخت شهرکهای صنعتی مرزی و مشترک با کشورهای همسایه در راستای توسعه اقتصادی کشور و تبادل دانش فنی و تکنولوژی های نوین امری ضروری است.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت با تاکید برساخت نخستین شهرک صنعتی مرزی ایران و ترکیه خاطرنشان کرد: ایجاد شهرک مرزی ایران با کشورهای عراق ، ترکمنستان و افغانستان نیز در حال اقدام است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در ادامه ایجاد برند مشترک برای محصولات تولیدی ، افزایش امنیت ،سهولت در تولید، مبادله کالاو کاهش هزینه های حمل و نقل را از مهمترین مزایای ایجاد شهرک صنعتی مشترک برشمرد و گفت: باید با فراهم کردن زیر ساختهای لازم زمینه حضور سرمایه‌گذاران داخلی وخارجی در این مناطق را فراهم کرد




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved