آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 31 تیر ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 21 July

توهین نماینده ولی فقیه به مردم

جعفر پویه

پایوران رژیم جمهوری اسلامی درمانده از مدیریت بحران و ناتوان از حل و فصل مشکلات، کارشان از سرکوب گذشته و راه توهین به مردم را پیش گرفته اند.

آخوند رحیمیان، نماینده علی خامنه ای در بنیاد شهید و ایثارگران، بی شرمانه همه ایرانیانی که سالانه به دلایل مختلف به خارج از کشور مسافرت می کنند را آلوده به فحشا دانست و گفت: "عمده افرادی که می‌روند جز برای فحشا خارج نمی‌شوند".

این آخوند وقیح که در مشهد سخن می گفت به گزارش خبرگزاری کار می گوید: "سالانه پنج میلیون نفر از کشور به کشورهایی سفر می‌کنند که مرکز فحشا است و عمده افرادی که می‌روند جز برای فحشا خارج نمی‌شوند و اگر حداقل هر مسافر هزار دلار هزینه کند سالیانه ۵ میلیارد دلار ارز کشور برای فحشا هزینه می‌شود."

چگونه آخوند بی شرمی همچون نماینده علی خامنه ای جرات می کند و همه کسانی که به خارج کشور به هردلیلی مسافرت می کنند را اینگونه بی پروا، آلوده به فحشا اعلام کند؟

این آخوند که از طرح قطع تخصیص ارز دولتی به مسافران خارج از کشور حمایت می کند، با برچسب فحشا زدن به مردم حمایت خود را اعلام می کند.

آخوند رحیمیان همچنین تورهای مسافرتی را بخشی از چرخه فحشا ساخت ذهن بیمار خود دانسته و می گوید: "به طور مثال برای من پیامکی آمده که اعلام کرده ۷ شب سفر در تایلند فقط ۴۹۷ هزار تومان حال باید پرسید در حالی که سفر به مشهد و یا به شهر دیگر هزینه‌ای به مراتب بیشتر از این مبلغ است باقی هزینه سفر به تایلند از کجا تامین می‌شوند من معتقدم باقی این مبلغ از‌‌ همان ۲۰ میلیارد دلاری که دولت آمریکا برای تهاجم فرهنگی ایران در نظر گرفته تامین می‌شود."

وقاحت و بی شرمی این آخوند حکومتی حد و اندازه ندارد، دروغگویی که رویه سردمداران رژیم ولایت فقیه است، کار را به جایی رسانده که نماینده خامنه ای در بنیاد شهید، به دروغ ادعای تخصیص 20 میلیارد دلار توسط آمریکا برای تهاجم فرهنگی به ایران را می کند. کسی نیست از این آخوند بی شرم بپرسد از کدام 20 میلیارد دلار حرف می زند و چنین مبلغی چه وقت در کجا به تهاجم فرهنگی تخصیص یافته است؟ تا برای ترویج فحشا ساخته ذهن فاسد او، هزینه شود.

پایوران رژیم ولایت فقیه درمانده از مدیریت بحران و ناتوان از کنترل بازار و گرانیها، بی شرمانه مردم را هدف توهین و ناسزا قرار می دهد. رژیمی که از حل و فصل مشکلات خود ساخته ناتوان است و به جز فحاشی و سرکوب مردم کار دیگری بلد نیست.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved