آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 2 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Monday 23 July

امضای قرارداد وزارت دفاع با وزارت نفت رژیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع با وزارت نفت برای ساخت 14 دستگاه دکل حفاری خشکی قراردادی به امضا رسانده است.

جوان آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع با وزارت نفت برای ساخت 14 دستگاه دکل حفاری خشکی قراردادی به امضا رسانده است.

سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره تفاهمنامه‌های این وزارتخانه با سایر دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد حرکت جدید در بومی سازی تجهیزات و قطع وابستگی به بیگانگان در کشور، اظهار داشت: با وزارتخانه‌های متعددی از جمله وزارت راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فناوری، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، نفت و سازمان محیط زیست برای تولید تجهیزات مورد نیاز تفاهمنامه‌هایی در دست بررسی است.

وی افزود: یکی از این موارد مربوط به وزارت بهداشت است که برای کار در حوزه تولید تجهیزات پزشکی به توافقاتی رسیده‌ایم همچنین با وزارت نفت نیز برای ساخت 14 دستگاه دکل حفاری خشکی قراردادی به امضا رسیده است.

وحیدی در ادامه گفت: تمام این تفاهمات در چهارچوب بومی سازی و استفاده از تولیدات داخلی است و همچنین در برخی از کشورها هم توانایی‌ها ایرانی را در حوزه‌های غیر نظامی ارائه داده‌ایم.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved