آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 11 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 01 August

نماینده رژیم: به هر قیمتی پشت بشار اسد ایستاده ایم

اعتدال: سید حسین نقوی حسینی عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس نیوز گفت: جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارد راه حل بحران سوریه یک راه حل سیاسی است و نباید وارد فاز های نظامی و حمایت از گروه های نظامی و تروریستی شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: ما این سیاست را دنبال می کنیم و تغییری نمی کند ؛ اگر تحولاتی با راه حل سیاسی در سوریه اتفاق افتاد ، بحثی نخواهیم داشت، جمهوری اسلامی ایران خواهان این است که مردم سوریه در کشورشان تصمیم بگیرند و تحولات سیاسی کشورشان را مردم تعیین کنند.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به هر قیمتی پشت سوریه ایستاده ایم و اعتقاد داریم مردم سوریه حق تصمیم گیری دارند و پشت این سیاست خواهیم ایستاد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: هر کس در سناریوی غرب علیه سوریه بازی کند ، قطعا در زمین اسرائیل بازی کرده و عربستان و برخی کشورهای دیگر به وضوح در حال خدمت به اسرائیل هستند.

نقوی حسینی در خاتمه گفت: عربستان یکی از کشورهای مهم جهان اسلام است و وقتی در راستای منافع اسراییل حرکت کند ، اثر بدی در جهان اسلام و نگرش بر جهان اسلام خواهد گذاشت.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved