آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 11 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 01 August

اعتراف به شکست تلاش 30 ساله برای تحمیل حجاب

شهرزادنیوز: "فضای كشور نبايد به نحوی باشد كه اگر كسی از خارج از كشور به ايران می آيد احساس كند اينجا فرق زيادی با سوريه و پاكستان ندارد. اگر حجاب جزء احكام اسلامي است، راهكار پيشگيری از بي‌حجابی و بدحجابی نيز مشخص است و 30 سال است در اين باره كار شده است. اما اين ها بايد عملياتي و توسط دولت به اجرا گذاشته شود."

مرتضی آقا تهرانی، دبیرکل جبهه پایداری و از شاگردان محمد تقی مصباح، در گفتگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب افزود که «دولت می تواند برای مبارزه با بی حجابی"، كسانی كه در مجموعه دولت كار می كنند و "نان‌خورهای خود" هستند را كنترل كند. وی همچنین گفت که گاهی افراد در بانك‌ها با "آرايش آنچنانی» مشغول انجام كار هستند، چرا دولت ضابطه‌ای برای نحوه حضور خانم‌ها در محل كارشان ندارد. دولت می تواند نوع لباس اين افراد را مشخص كند يا بگويد كه برای كار در این سازمان "موظف به پوشيدن چادر" هستند.

وی همچنین از بی اثر ماندن تلاش‌های نیروی انتظامی در زمینه «مبارزه با بدحجابی»، گلایه کرد و گفت: متاسفانه گاهی هم نيروهای يكديگر را ضايع می كنيم. پليس ناجا برخوردهايی می كند و ما با نشان دادن چند فيلم در تلويزيون، اثر اين كار را از بين می بريم.

وی درمورد کمبود مرغ نیز گفت: اگر يك هفته مرغ نخوريم زمين به آسمان نمی آيد. غذای اصلي ما هم نان يا برنج است.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved