آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 21 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 11 August

وزیر تروریست لبنانی با حزب الله در ارتباط بوده

به گزارش شبکه العالم (تلویزیون عرب زبان رژیم)، خانواده میشل سماحه وزیر سابق اطلاع رسانی لبنان علت بازداشت و مجازات وی را مواضع او در حمایت از سوریه و مقاومت عنوان کرد.
بازجویی از میشل سماحه وزیر و نماینده مجلس سابق لبنان در دستگاه اطلاعات همچنان ادامه دارد و این مساله افزایش تنش در عرصه سیاسی را سبب شده است.
قوه قضاییه لبنان هنوز اتهام این وزیر لبنانی را اعلام نکرده است اما نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان علت این مساله را امنیتی اعلام کرده است.
خانواده سماحه ادعا می کنند که او به سبب مواضعی که در حمایت از سوریه و مقاومت اتخاذ کرده است ، مجازات می شود.
گلادیس سماحه همسر میشل سماحه در گفتگو با شبکه العالم گفت: نیروهای امنیتی در را شکستند و با سلاح وارد منزل شدند و به بازرسی خانه پرداختند. شیوه حمله آنها به گونه ای بود که گویی به جبهه جنگ آمده اند نه برای بازداشت یک شهروند در بسترش.
وی افزود: اگر با این کارها به دنبال محاکمه اندیشه های مردم هستند باید بدانند که نمی توانند اندیشه ها و باور ما را تغییر دهند.
وزیر کشور و وزیر دادگستری لبنان از بازداشت سماحه اظهار بی اطلاعی کرده اند و دستگاه اطلاعات به عنوان منشا همه جزئیات این مسئله شناخته شده است.
در این میان حرف و حدیث ها درباره اتهام احتمالی سماحه متفاوت است. اما هیچ یک از اتهامات مطرح شده هنوز از سوی مراجع رسمی تایید نشده است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved