آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 29 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Sunday 19 August

نماینده ولی‌فقیه: مسلمانان باید همانند گذشته ایستادگی کنند

نماینده ولی‌فقیه در زنجان: مسلمانان باید همانند گذشته در برابر استکبار ایستادگی کنند

ایسنا: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان با اشاره به فضای پیچیده و ویژه سیاسی حال حاضر جهان، تأکید کرد: امروز که کفر با تمام توان برای مقابله با اسلام به عرصه نبرد شتافته است، مسلمانان نیز باید با تمامیت اسلام همچون گذشته در مقابل آن ایستادگی کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی خاتمی» صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، اعتقاد راسخ ملت ایران را مایه سعادت عنوان و اظهار كرد: مسلمانان ایران هرگز از عقاید خود دست بر نمی‌دارند و تا پیروزی حق بر باطل از تلاش فروگذار نخواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه ملت مسلمان با حرکت حول محور رهبری چالش‌های پیش رو را برطرف و از فضای پیچیده سیاسی و اقتصادی امروز گذر خواهند کرد، ادامه داد: امروز باید مردم ایران اسلامی ثمره 33 سال مقاومت خود را مشاهده کنند.

حجت‌الاسلام خاتمی، عمر 33 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همراه با دشمنی‌ها و مانع‌تراشی استکبار جهانی عنوان کرد و با تأکید بر مقاومت و ایستادگی قاطعانه ملت ایران در این عرصه، افزود: تنها جرم ملت ایران، اعتقاد راسخ آنان به اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان، تلاش و همت بیشتر مسوولان را یادآور شد و با اشاره به اینکه ملت ایران همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، ادامه داد: در صورتی که مردم حول محور رهبری با تکیه بر اقتصاد مقاومتی مدبرانه عمل کنند چالش‌های پیش رو از ميان خواهد رفت.

وی تصریح کرد: ملت ایران در طول تاریخ به وظایف خود به درستی عمل کرده است و اینک وظیفه مسوولان است که با هم‌دلی و تدبیر، گره‌گشای مشکلات ملت باشند.

امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه امروز جهان در شرایط پیچیده‌ای قرار گرفته است، افزود: هیچ آیینی چون اسلام برای جهانیان جذاب و منطقی نیست و ابهت پوشالی مستکبران فروپاشیده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی تأکید کرد: امروز مهندسی تاریخی به دست کسانی است که برای مردم حرف و منطق داشته باشند، از همین‌رو هیچ آیینی جز اسلام پاسخ‌گوی ذهن جستجوگر آنان نیست.

وی با بیان اینکه امروز رسالت گسترش اسلام در جهان به عهده ملت مسلمان ایران است، به یاوه‌گویی سران کاخ سفید و رژیم غاصب اسرايیل(رژيم صهيونيستي) در خصوص ضربه زدن به ایران اسلامی و محو کردن ایران از نقشه اشاره و به سران کشورهای غربی توصیه کرد در تاریخ و گذشته دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکست‌های مفتضحانه خود در برابر ایران دقت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یادآور شد: غرب و استکبار باید از اشتباهات گذشته خود در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درس عبرت بگیرند و بدانند که ملت ایران لحظه‌ای از مسیر توسعه و پیشرفت خود و تبعیت از فرآمین ولایت‌فقیه عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی با توصیه مسلمانان به تقوا، خاطرنشان کرد: باید با استمرار اعمال ماه مبارک رمضان، فضای معنوی و تقوای حاصل از عبادت‌های این ماه را حفظ کرد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved