آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 شهریور ماه 1391 برابر با 2012 Sunday 26 August

حادثه ای تلخ در اختتاميه جشنواره فرهنگی

پس از برگزاري مراسم اختتامیه سی‌امین جشنواره فرهنگی، پژوهشی و ادبی دانش‌آموزان برگزیده پسر کشور، گروه‌های استانی کشور قصد برگشت به زادگاه خود داشتند، که در چهارمین روز این جشنواره، اتفاقی تلخ رخ داد.

به گزارش ایسنا، ساعت حدود 17 روز گذشته(چهارم شهريور) دانش‌آموز 18 ساله نخبه سمنانی به نام «بلال عرب اسدی» در رودخانه بشار در جاده یاسوج - پاتاوه براثر غرق‌شدگي جان خود را از دست داد.

«مسعود وکیلی»، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا در این‌باره گفت: طبق گفته همراهان وي این جوان از نخبگان دانش‌آموز استان سمنان بود که در همایش نخبگان یاسوج حضور داشت.

وی اظهار کرد: در مسير بازگشت، این گروه در بین راه برای استراحت در کنار رودخانه توقف مي‌كنند و مربی آن‌ها براثر حادثه در رودخانه سقوط مي‌كند چندين نفر براي نجات این مربی داخل آب مي‌شوند اما متاسفانه این دانش‌آموز نخبه به علت آشنا نبودن با فن شنا حدود ۱۰۰ متر در آب کشیده می‌شود و از قبل دچار خفگی و انسداد راه‌های تنفسی شده و فوت مي‌شود.

وکیلی با اشاره به این مطلب که همراهان این جوان از نیروهای امدادی كمك درخواست نكردند و شخصاً براي عملیات احیاء اقدام کردند، گفت: پس از 10 تا 15 دقیقه از وقوع حادثه به پایگاه نزدیک منطقه مراجعه کردند که متاسفانه به علت بسته شدن راه هوايي (براثر برگشت مواد غذايي) كه دانش‌آموز نخبه جان خود را از دست داد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved