آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 22 شهریور ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 12 September

باخت به لبنان آخرین دست پخت تیم ملی فوتبال

تیم ملی ایران در سومین دیدارش در مرحله انتخابی جام جهانی برزیل مغلوب لبنان شد. به گزارش gol.ir، این نخستین باخت تاریخ فوتبال ایران برابر لبنان بود که با مربیگری کارلوس کی روش پرتغالی بدست آمد.

تیم ملی فوتبال ما که در آغاز بازی تا حدودی بازی را در اختیار داشت اما هیچ طرح و برنامه ای برای فروریختن چهارچوب حریف نداشت تا بر خلاف جریان بازی لبنان در دقیقه 28 توسط رودا عنتر کاپیتان خود روی یک ارسال ضربه ایستگاهی از سمت چپ خط دفاعی ایران به گل دست یابد.

لبنان تا پایان نیمه اول همین نتیجه را حفظ کرد تا شاگردان کی روش در نیمه اول با شکست به رختکن بروند.

در نیمه دوم هم تلاش بازیکنان تیم ملی فوتبال به رغم خلق چند موقعیت گل عقیم ماند تا 3 امتیاز حساس برای صعود به جام جهانی از چنگ ایران بپرد.

تیم ملی ایران که بازی های مقدماتی جام جهانی خود را با برد برابر ازبکستان آغاز کرده بود باز هم نمایش هماهنگی را نداشت تا بخت بر خلاف دیدار با ازبکستان با ایران همراه نباشد و نخستین شکست ایران در این رقابت ها خارج از خانه رقم بخورد.

در دیگر دیدار این گروه ازبکستان که در دیدار نخست برابر ایران با بدشانسی 0-1 مغلوب شد در دیدار خانگی برابر کره جنوبی به تساوی 2-2 دست یافت تا بدین ترتیب کره جنوبی با 7 امتیاز از 3 بازی در صدر جدول گروه قرار گیرد و ایران با 4 امتیاز از 3 بازی همچنان در رده دوم باشد. این در حالی است که قطر و لبنان هم با 4 امتیاز پشت سر ایران قرار دارند و آنها هم مدعی صعود شده اند.

تیم ایران با ترکیب: سیدمهدی رحمتی، هادی عقیلی، جواد نکونام، مسعود شجاعی، علی کریمی، محمد خلعتبری، کریم انصاری فرد، حسین ماهینی، پژمان منتظری، پژمان نوری و محمد نوری به میدان رفت که در آغاز نیمه دوم محمد قاضی به جای انصاری فرد و احسان حاج صفی به جای پژمان نروی به میدان آمدند.

از دقیقه 68 هم محمد غلامی به جای خلعتبری وارد زمین شد.

این باخت در حالی بدست آمد که لیگ برتر فوتبال ایران برای چند هفته برای این مسابقه تعطیل شده و تیم ملی اردوهایی را در مجارستان و اردن برگزار کرده بود.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved