آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 24 شهریور ماه 1391 برابر با 2012 Friday 14 September

بان کی مون مسلمانان را به خویشتن‌داری دعوت کرد

رادیو آلمان: دبیر کل سازمان ملل متحد از مردم لیبی‌، مصر و یمن خواست آرامش خود را حفظ کرده و به خشونت‌هایی که در پی انتشار فیلم "ضد اسلامی" به‌‌وجود آمده، پایان دهند. به گفته بان کی مون، هیچ امری "کشتار و حملات" را توجیه نمی‌کند.

در حالی که انتظار می‌رود امروز (جمعه، ۱۴ سپتامبر/ ۲۴ شهریور) نیز در برخی از کشورهای اسلامی تظاهراتی بعد از نماز جمعه علیه فیلم "ضد اسلامی"
به تازه‌منتشرشده در اینترنت صورت گیرد، دبیر کل سازمان متحد با انتشار بیانیه‌ای مسلمانان جهان را به حفظ خویشتن‌داری و آرامش دعوت کرد.

بان کی مون در بیانیه‌ای که شامگاه پنج‌شنبه (۱۳ سپتامبر/۲۳ شهریور) در پایگاه اینترنتی سازمان ملل متحد منتشر شد، خواستار "برقراری آرامش" و "خویشتن‌داری" شد و بر ضرورت انجام "گفت‌وگو" تأکید کرد.

دبیر کل سازمان ملل ضمن دعوت از مردم لیبی، مصر و یمن به پایان بخشیدن به خشونت‌ها، گفت: «هیچ امری کشتار و حملات را توجیه نمی‌کند.»

وی همچنین فیلم "معصومیت مسلمانان" که گفته می‌شود توسط یک شهروند آمریکایی ساخته شده را "نفرت‌آور" خواند و افزود، به نظر می‌رسد که این فیلم «عامدانه طراحی شده تا به تعصب دامن زده و خونریزی ایجاد کند.»




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved