آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 3 مهر ماه 1391 برابر با 2012 Monday 24 September

هاشمی بايد نقش ماندگار خود را ادامه دهد!

جهان نیوز: ناصر قوامی عضو فراکسيون مشارکت در مجلس ششم گفته است: آيت الله هاشمی بايد هم چون گذشته نقش ماندگار خود را در تاريخ ايفا کند و به افشای مسائلی که کشور را دچار بحران کرده است، بپردازد.

وی در گفتگو با ايلنا، اظهار داشت: پس از رحلت امام (ره) اکثريت قاطع شخصيتهايی که مورد اعتماد امام بودند به حاشيه رانده شدند، بنابراين امروز نه تنها جوسازيهای تندی عليه خانواده آيت الله هاشمی بلکه نسبت به ياران امام (ره) صورت می گيرد.

وی با بيان اين که ضربه به آبروی هاشمی در واقع صدمه به بخش وسيعی از جامعه محسوب می شود، عنوان کرد: ضدانقلاب ها در داخل و خارج دست در دست هم داده اند تا خانواده هاشمی را مورد تخريب قرار دهند چرا که با مشاهده رسانه های خارجی نيز متوجه هجمه های آنها نسبت به آيت الله هاشمی می شويم.

قوامی با اشاره به اين که بدون شک انجمن حجتيه در راستای انتقام، حذف و نابودی ياران امام هم چون هاشمی نقش اساسی را ايفا می کند، گفت: جنجالهای اخير ارتباطی به شخص مهدی هاشمی ندارد و همان طور که پيش از اين نيز گفتم تنها در راستای نابودی ياران امام (ره) است.

وی با تأکيد بر ضرورت بازگشت هاشمی به تريبون نمازجمعه يادآور شد: البته بازگشت به تريبون نمازجمعه نيز مشکلی را حل نخواهد کرد، مگر اين که آيت الله هاشمی هم چون گذشته نقش خود را در تاريخ انقلاب ايفا کند و با جديت احتمال انحراف انقلاب از مسير خود را در صورت ادامه برخی سياست ها و تنگ نظری ها بيان کند.

درباره سخنان اين نماينده تندروی مجلس ششم نکاتی شايان ذکر است: نخست اين که اگر طبق اظهارات وی، ملاک را صرفاً حذف آقای هاشمی بدانيم، طبيعتاً بايد به ياد آورد که همين حضرات مشارکتی در انتخابات مجلس ششم با القابی نظير عاليجناب سرخپوش، قتلهای زنجيره يی و... کمر به حذف وی بستند و البته هيچ صدايی از عناصر فريبکاری نظير همين عضو فراکسيون مشارکت (رئيس کميسيون حقوقی و قضايی مجلس) در نيامد. در واقع اگر ملاک همين ادعای آقای قوامی باشد، مشارکتيهای خط دهنده امثال اين نماينده سابق، از همه حجتيه ای تر هستند.

اما نکته دوم مهمتر است که انجمن حجتيه با حضرت امام خمينی (ره) به اعتبار احيای نظريه ولايت فقيه، بيرون آوردن اسلام از انزوا، و اصلاح نگاه انحرافی به موضوع مهدويت و انتظار، دشمنی پيدا کردند. با اين وصف شبه اصلاح طلبان تندرو طی 2 دهه اخير به تدريج تبديل به مؤتلفان انجمن حجتيه شده و در تخطئه و تخريب گفتمان ولايت فقيه و پافشاری بر جدايی دين و سياست و سازش با رژيمهای استکباری نظير آمريکا و انگليس راه همين گروهک انحرافی را در پيش گرفتند. بنابراين ادعای امثال آقای قوامی نوعی تجاهل العارف و رد گم کنی ناشيانه تلقی می شود. يک دليل روشن اين ادعا نيز همين است که افراطيون مدعی اصلاح طلبی هرگز حاضر نيستند عليه مبانی انحرافی نظريات انجمن حجتيه در حوزه های مذکور کمترين موضعی بگيرند چه آن که اين مبانی عيناً تبديل به مبانی افراطيون و جريان نفاق جديد شده است.

نکته سوم مغالطه در زمينه ايجاد نسبت اين همانی و کسادی ميان حضرت امام (ره)، ياران امام و خانواده آقای هاشمی است! آيا نقش آفرينی علنی برخی اعضای خانواده آقای هاشمی در فتنه سال 88 که با هتاکيهای علنی عليه امام و رهبری و جمهوری اسلامی همراه بود، خدمت به انجمن حجتيه بود يا دفاع از امام و آرمانهای ايشان؟!




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved