آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 27 مهر ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 18 October

ورود مجردان به باغ خانواده شیراز ممنوع است

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: سه پارک خانواده که در سطح شهر شیراز به بهره‌برداری رسیده است تنها ویژه خانواده‌ها بوده و ورود مجردان به آنها ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت چهارشنبه‌شب در مراسم افتتاح پارک خانواده ارکیده در منطقه 6 شهرداری شیراز اظهار داشت: در راستای استحکام خانواده و به میمنت سالروز ازدواج پر برکت مولی‌الموحدین امیرالمونین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) افتتاح سومین پارک خانواده در سطح شیراز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از آن جا که بسیاری از خانواده‌ها راغب به استفاده از پارک‌های عمومی با حضور تعداد بسیار افراد مجرد نبودند و به منظور ایجاد فضاهای مناسب برای تفریح سالم و نشاط خانواده‌ها پارک‌هایی با کاربری ویژه خانواده در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

پاک فطرت بیان کرد: نخستین پارک خانواده در بلوار امیرکبیر، دومی با عنوان باغ حیدری که جایگزین باغ بانوان شد که در حال بهسازی است و سومین پارک نیز در بلوار بهشت خیابان شهید کبار به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها برای استفاده از این پارک باید در سایت شهرداری ثبت‌نام کرده و یا از طریق مراجعه حضوری به فرهنگ‌سراها برای حضور در پارک ثبت‌نام کنند.

به گفته وی، پارک ارکیده بلوار بهشت در روز پذیرایی 30 تا 40 خانواده خواهد بود.

شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: مدیریت جدید سازمان پارک‌ها و فضای سبز شیراز دارای تخصص محیط زیست است و سال‌ها کار پژوهشی و اجرایی انجام داده است.

پاک فطرت اضافه کرد: با توجه به لزوم در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی و استفاده حداکثری از امکانات لازم بود که مدیریت جدیدی در فضای سبز در پیش گرفته شود.

وی ادامه داد: نوع کاشت درختان و گیاهان، ساخت پارک‌های بزرگ، نوع آبیاری، فضای سبز حاشیه شهر و کمربند سبز شهرها بسیار مهم است.

سید محمد مهدی دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و غلامرضا شهریاری شهردار منطقه نیز در مراسم افتتاح این پارک که با حضور فرزندان خانواده شهدا برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداختند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved