آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 28 مهر ماه 1391 برابر با 2012 Friday 19 October

ایران اسلامی؛ قتل به خاطر 3 هزار تومان

جام جم آنلاين: رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان كرمان گفت: اختلاف حساب سه كارگر بر سر سه هزار تومان پول، يك قاتل، يك مقتول و يك مجروح برجاي گذاشت.

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاين به نقل از پايگاه پليس، سرهنگ هوشنگ پوررضاقلي گفت: حسب اعلام مرکز فوريت هاي پليس110 مبني بر نزاع و درگيري در يك صافکاري، بلافاصله ماموران كلانتري 12 شهر كرمان به محل اعلام شده اعزام شدند.

وي افزود: پس از بررسي اوليه مشخص شد فردي پس از ورود به كارگاه با دو برادر درگير شده و با مجروح كردن آنان به وسيله چاقو از صحنه فرار كرده و مجروحان توسط اورژانس به بيمارستان اعزام شدند.

رييس پليس آگاهي استان كرمان اضافه كرد: متاسفانه يك نفر از مجروحان به دليل وارد شدن ضربه چاقو به قفسه سينه اش، در بيمارستان جان خود را از دست بدهد.

سرهنگ پوررضاقلي اظهار داشت: در پي وقوع اين قتل، بلافاصله ماموران پليس آگاهي بررسي موضوع و دستگيري قاتل را در دستور كار خود قرار دادند.

وي خاطرنشان كرد: پس از بازديد ماموران ويژه قتل از صحنه جرم و ثبت اظهارات شاهدان محل و نمونه برداري آثار صحنه جرم و بررسي جنازه دريافتند قاتل به وسيله يك دستگاه اتوبوس از شهر خارج شده كه اقدامات لازم جهت دستگيري وي به يگان هاي انتظامي اعلام شد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: قاتل پس از خروج از شهر و تنگ ديدن عرصه فرار، خود را به كلانتري شهر «راين» معرفي كرد و جهت تحقيقات لازم به پليس آگاهي منتقل شد.

سرهنگ پوررضاقلي اظهارداشت: در بازجويي ها و تحقيقات انجام شده از متهم، مشخص شد وي با مجروح حادثه هم اتاق بوده و در همان كارگاه و به همراه برادر مقتول به عنوان شاگرد صافكار مشغول به كار بوده اند كه در شب قبل از حادثه به خاطر تعيين تكليف مخارج مشترك بر سر سه هزار تومان با هم مشاجره كرده و همان شب پس از جمع كردن وسايلش از اتاق خارج و به منزل ديگري نقل مكان كرده كه در اين نقل مكان، مقداري از وجه نقدش مفقود شده است.

وي افزود: در ادامه تحقيقات، مشخص شد قاتل صبح روز حادثه جهت دريافت وجه گم شده به طرف كارگاه محل حادثه رفته و پس از مشاجره لفظي با هر دو برادر درگير شده و با استفاده از چاقو هر دو نفر را مجروح كرده و از محل فرار مي كند.

رييس پليس آگاهي كرمان اضافه كرد: قاتل پس از فرار به ترمينال مراجعه كرده و پس از شستن چاقو و از بين بردن آثار درگيري به شهر «راين» رفته و با ديدن ماموران انتظامي و تنگ ديدن عرصه فرار آلت قتاله را به پسر عمويش سپرده و سپس خود را به كلانتري اين شهر معرفي كرده است.

سرهنگ پوررضاقلي افزود: پس از كشف آلت قتاله و اعترافات قاتل و بازسازي صحنه قتل، متهم با قرار بازداشت موقت با دستور مقام قضايي تحويل زندان شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved