آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 29 مهر ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 20 October

سوء مدیریت‌ها اعتماد عمومی را از بین برده است

حسین گروسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، گفت: اصل 44 آنگونه که باید اجرا نشد و بسیار کند جلو می رود ؛ خصوصی سازی این نیست که احساس کنیم باید آن چیزی که داریم را واگذار کنیم ، بلکه باید فرصت های جدید را خلق کنیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز باید از بخش خصوصی به طور جدی حمایت کنیم تا فرصت های جدید خلق شوند و این تنها بخشی از اهداف اصل 44 است و قسمت مهمتر این است که باید فرصت های جدید برای بخش خصوصی ایجاد شود و فرصت ها را به آنها نشان دهیم.

نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه خصوصی سازی و فرصت های در اختیار نیز شبه دولتی شده اند ؛ اگر اصل 44 به شکلی صحیح اجرایی شود ، مدیریت ها در بخش تولید نیز توانمند می شود و باعث می شود اقتصاد و تولید به رونق واقعی خود برسد.

وی گفت: به بخش خصوصی باید اطمینان داده شود و حامی داشته باشند ؛ بخش خصوصی و مردم باید بتوانند به دولت اطمینان کنند ؛ اولین گامی که باید برداریم اعتماد سازی مردم است ، تا مردم بدانند اگر در این وادی وارد می شوند دستشان در پوست گردو باقی نمی ماند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: افراد زیادی داریم که مثلا مرغ داری زده اند وقول وام 100 میلیونی به آنها داده شده است ، این افراد زندگی خود را فروخته و در این وادی سرمایه گذاری کرده اند ، اما وام و تسهیلاتی که قول داده اند پرداخت نشد؛ در حالی که اگر دولت حمایت می کرد و به وعده اش عمل می کرد ، بسیاری از مشکلات کنونی برای صنایع و اقتصاد کشور به وجود نمی آمد.

گروسی گفت: باید اطمینان عمومی ایجاد شود تا مردم باید اطمینان پیدا کنند که از آنها در عرصه تولید حمایت می شود ؛ ما کشور توانمدی هستیم ، هم از لحاظ نیروی انسانی و هم مدیران کار آمد و هم منابع طبیعی ؛ چیزی کم نداریم ، اما اگر مردم امید نداشته باشند ، سرمایه گذاری نمی کنند.

وی در خاتمه گفت: سو مدیریت ها باعث ایجاد عدم اطمینان بین مردم شده است و اعتماد عمومی را از بین برده است؛ ما تمام عوامل و سرمایه های لازم را داریم و تنها نیازمند به این هستیم که بتوانیم اطمینان مردم را جلب کنیم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved