آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 12 آبان ماه 1391 برابر با 2012 Friday 02 November

سرکرده بسیج: ارتباط با آمريکا خودش یک تهدید است

صدا و سیمای رژیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این توهم است که تصور کنیم با ارتباط با آمریکا، یک تهدید رفع می‌شود، بلکه آمریکا خودش تهدید است.
به گزارش خبرنگار ما، سردار نقدی در مراسم یوم الله 13 ابان افزود: کجا می‌توان تصور کرد که ارتباط با آمریکا موجب بهبود وضع اقتصادی می‌شود؟ وضع اقتصادی کشورهایی که با آمریکا در ارتباط هستند یکی از دیگری بدتر است.
سردار نقدی با اشاره به بدهی 16 هزار میلیارد دلاری و کسری بودجه آمریکا افزود: چگونه می‌شود وضع اقتصادی کشوری با برقراری ارتباط با کشور مفلوک اقتصادی،‌ بهبود پیدا کند.
وی گفت: همه پیروزی‌ها و پیشرفت‌ها و عزت و عظمت در همه عرصه‌ها را که به دست اورده ایم ، نتیجه ایستادگی مقابل آمریکا بوده است و این تجربه گران‌سنگ را به هیچ وجه نادیده نمی‌گیریم.
سردار نقدی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند اگر با آمریکا سازش کنید ، وضع اقتصادی بهتر می‌شود، افزود:‌ این موضوع ، دروغ و فریبی بزرگ است.
وی گفت: امروز امریکایی مفلوک و شکست‌خورده را در مقابل داریم ، آمریکایی که به لحاظ سیاسی تمام آبرویش را گذاشت تا یکی از کشورها را متقاعد کند که در اجلاس سران عدم تعهد شرکت نکند و نتوانست حتی یک کشور را منصرف کند.
سردار نقدی افزود: امریکا امروز منفورترین کشور دنیا در نزد ملت‌هاست و ترس ملت‌ها از قدرت نظامی و ارتش پوشالی آن فروریخته است.
وی گفت: ملت ما در سال های 57 و 58 که آمریکا قدرت اقتصادی و نظامی برتر بود ، این کشور را شکست داد ، آیا
امروز برویم با امریکایی که در همه امور و مولفه‌های قدرت شکست خورده است، مصالحه و سازش کنیم؟
سردار نقدی با اشاره به توهین اخیر فیلمی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) افزود: ملت ما دست از سرکسانی که به پیامبر عظیم‌الشان اسلام توهین کرده‌اند برنخواهد داشت تا آنکه توبه کنند یا ساقط شوند.
وی گفت: خیال همه را راحت می‌کنیم، همه کسانی که نقشه می‌کشند دوباره با آمریکا ارتباط بگیرند و آمریکایی که هر روز التماس می‌کند و با واسطه‌ها پیام می‌فرستد و می‌خواهد ارتباط برقرار کند ، همه ایادی آنها در داخل کشور بدانند حرف ملت ما در ارتباط با آمریکا حرف امام راحل (ره) است که فرموده‌اند: «ما تا آخر ایستاده‌ایم و با آمریکا روابط ایجاد نخواهیم کرد مگر اینکه آدم شود و از ظلم کردن دست بر دارد و از آن طرف دنیا نیاید در لبنان و فلسطین و نخواهد که دستش را به طرف خلیج فارس دراز کند، مادامی که امریکا اینطور است و اسرائیل هست ما با ‌آنها نمی‌توانیم زندگی کنیم».
سردار نقدی افزود: همه کسانی که می‌خواهند بدانند که روابط ایران و امریکا چه خواهد شد پاسخشان این گفتار امام راحل است، این ملت با امریکا سازش نخواهد کرد و کنار نخواهد آمد.
وی با بیان اینکه اگر امریکا می‌خواهد با ایران رابطه برقرار کند، شروطی دارد ، گفت: شرط اول آنکه ثابت کند که آدم شده است و پایگاه‌های نظامی‌ در سایر کشورها را جمع‌آوری کند.
سردار نقدی افزود: ناوگان‌های امریکا را از خلیج فارس، مدیترانه و اقیانوس آرام جمع‌آوری کند، سازمان سیا را منحل و ثابت کند قصد کودتا و اخلال ندارد.
وی گفت: آمریکا باید رسما اعلام کند از رژیم صهیونیستی حمایت نمی‌کند و ملت فلسطین را برای انتخاب حکومت مورد علاقه‌شان آزاد گذارد و همچنین شکنجه‌گاه‌ها و زندان‌های خودش را در سراسر جهان تعطیل کند.
سردار نقدی افزود: اینها قدم‌هایی است که امریکا می‌تواند برای ارتباط با ملت ایران بردارد.
وی با اشاره به تحریم ها 32 سال گذشته علیه کشور و ملت ایران اسلامی اضافه کرد: ملت ما راه خودش را انتخاب کرده و اقتصاد مقاومتی یک مسیر راهگشا برای عبور از تحریم‌هاست.
وی گفت: دشمنان خواهند دید که ایران از تحریم‌ها عبور خواهد کرد و ملت ما در همه آزمایش‌ها ثابت کرده است با اتکای به خدای متعال به پیش خواهد رفت.
سردار نقدی افزود: اقدامات سیاسی و نظامی علیه ما را تجربه کردند و شکست خوردند و به زودی شکست خودشان را در تحریم‌های اقتصادی نیز شاهد خواهند بود.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved