آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 25 آبان ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 15 November

وزارت ورزش و جوانان: ازدواج کنید تا استخدام دولتی شوید

شهرزادنیوز: وزارت ورزش و جوانان، برای تشویق جوانان به ازدواج، بسته ای 9 گانه را ارائه داده است که بر اساس آن جوانان متأهل برای استخدام در اولویت قرار می گیرند.

به گزارش خبر آنلاین، سید باقر پیشنمازی، معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان، در این رابطه گفته است که این وزارتخانه از دستگاه‌های اجرایی خواسته است تا استخدام جوانان متأهل را در اولویت قرار دهد.

به گفته وی، طرح بیمه حمایت از متأهلین نیز پیشنهاد بعدی وزارت ورزش و جوانان است؛ به طوری که جوانان بیکار که به دلیل نداشتن شغل تن به ازدواج نمی‌دهند، بتوانند تا زمان شاغل شدنشان از طریق بیمه، مستمری دریافت کنند؛ چرا که بسیاری از جوانان به دلیل عدم اشتغال ازدواج نمی‌کنند.

وی همچنین اظهار داشت که دستگاه‌های اجرایی، به استناد ماده 41 قانون برنامه پنجم توسعه، می‌توانند تسهیلات ویژه‌ای را به جوانان غیرمتأهل (کارمندشان) ارائه دهند، تا کارکنان مجرد با استفاده از تسهیلات این دستگاه‌ها نسبت به ازدواج آسان اقدام کنند. وزارت جوانان همچنین پیشنهاد داده است که دستگاه‌های اجرایی تسهیلاتی برای کاهش هزینه‌های ازدواج به جوانان شاغل خود ارائه دهند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved