آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 25 آبان ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 15 November

راز قدرت خامنه ای پاسداری از میراث خمینی است

کیهان حکومتی: یک نشریه آلمانی تأکید کرد وفاداری به آرمان های امام خمینی(ره)، راز قدرت آیت الله خامنه ای است.

دی ولت می نویسد: ما در غرب آن قدر دین را ضعیف کرده و به حاشیه رانده ایم که همیشه قدرت و توانایی آن را دست کم می گیریم. ما متوجه نمی شویم که می توان برای خدا جنگید و کشت یا کشته شد. حکومت ایران و انقلاب اسلامی هیچ شکی باقی نگذاشته که دستورهای خدا بالاتر از زندگی عادی است. [آیت الله] خمینی در سال 1980 حمله عراق را این گونه تفسیر کرد که ما خاک را نمی پرستیم، ما الله را می پرستیم. این چیزی نیست جز شهادت طلبی. در بسیاری از کتاب های فعلی مدرسه این گفته زیاد نقل شده از خمینی آمده است که «یا ما در شادی پیروزی اسلام در جهان دست یکدیگر را خواهیم فشرد یا زندگی ابدی و شهادت را برمی گزینیم. در هر دو حالت پیروزی و موفقیت از آن ماست.»

این نشریه می افزاید: هرچند بیش از 20 سال از درگذشت بنیانگذار انقلاب اسلامی سپری شده اما محبوبیت او به قوت خود باقیست. تمام کتاب های آموزشی موجود تنها نقل قول های خمینی را شامل نمی شوند بلکه تعالیم امامی را هم که در این فاصله همچون خدا پرستش می شود[!؟] در بر دارند. طبق اعتقاد شیعه کوتاه زمانی قبل از ظهور، دنیا پر از ستم و در هم گسیختگی است و در آخر امام برون آمده از غیب، اشرار را مجازات می کند.

نویسنده دی ولت با اشاره به اینکه ایرانی ها رهبری را جانشین امام زمان می دانند، نوشت: آنچه خامنه ای واقعاً به آن معتقد است، خواسته ها و سفارش های مقتدایش خمینی است. این پیروی رمز قدرت و ماندگاری اوست. هر آن چه در این بیست ساله در ایران رخ داده باشد هیچگاه میراث خمینی زیر سؤال نرفته است.

دی ولت در ادامه تحلیل خود می افزاید: میراث خمینی شهیدپروری، انزجار از آمریکا و اسرائیل، و نهضت جهانی است که همگی چالشی برای غرب هستند. بدین ترتیب باز دارندگی و مهار چنین رژیمی بی اثر می شود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved