آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 آبان ماه 1391 برابر با 2012 Friday 16 November

قهرمان کشتی در آستانه خودکشی به خاطر 10 میلیون

وبلاگ sangarban.blogspot

ورزش ما حال و هوای خاصی دارد . مسئولین ورزشی و بعضی از غیر ورزشی ها هم که به ورزش ما سرازیر شده و بعضا پستها و مسئولیتهای کلیدی را از آن خود ساخته اند نیز حال و هوای خاصی دارند !

همین حضرات محترم که حتی یک ریال نیز از جیب مبارک خود هزینه نکرده و نمی کنند ، برخی مواقع آن چنان دست و دلباز و بخشنده می شوند که حاتم طایی نیز در بذل بخشش مقابل آنها کم می آورد !! گاهی اوقات هم چنان دلسوز و نگران بیت المال می شوند که همگان تصور می کنند هیچ کسی از این حضرات دلسوزتر نسبت به بیت المال نیست !

آنهایی که برای بذل و بخشش بیت المال به یک لیدر و بوقچی هیچ نیازی به قانون ، مقررات ، تبصره ، مصوبه و ..... ندارند ! برای کمک به یک قهرمان ملی که به دلیل بروز مشکل مالی دچار استیصال شده ، به بهانه های مختلف از کمک مالی خودداری کرده و چنین پرداختهایی را مغایر با ضوابط ، مقررات و قوانین مالی عنوان می کنند !! کشتی گیری که تا به حال چندین بار قهرمانان مدال آور جهانی و .... کشورمان را مغلوب کرده ، خود جزو افتخارآفرینان بوده ( البته نه در سطح قهرمانی جهانی ، بلکه جام جهانی و .... ) و هنوز هم می تواند یکی از مدعیان اصلی تیم ملی کشورمان باشد ، به دلیل اینکه توان تامین 10 میلیون تومان بابت پول پیش را ندارد ،

صاحبخانه کلید منزل او و نوعروسش را گرفته و قصد تخلیه منزل آنها را دارد !! این رفتار تحقیرآمیز شرایط را به قدری بغرنج و غیرقابل تحمل کرده که این قهرمان جوان را به تصمیماتی مغایر با شئونات و اعتقادات مذهبی نظیر خودکشی تحریک و ترغیب کرده است !! ( قابل توجه مسئولین ورزشی و غیرورزشی ، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، مدیران متعهد و مدعی باشگاههای فرهنگی ورزشی و ..... لطفا کلاه مبارکتان را کمی بالاتر بگذارید !)

متاسفانه باشگاههای فرهنگی و رزشی که مدعی اخلاق مداری بوده و در لیگ برتر هم سرمایه گذاریهای کلان و میلیاردی دارند نیز برای اینکه هیچ کمکی به این قهرمان مستاصل و درمانده ، نکنند به بهانه اینکه با نفرات موردنظرشان قرارداد بسته اند از ثبت قرارداد با او خودداری می کنند ! برخی از همین باشگاههای متمول با پرداخت مبالغی چندین برابر مبلغ مورد نیاز این قهرمان ، با کشتی گیرانی قرارداد بسته اند که حداقل 10 بار مغلوب همین کشتی گیر نیازمند فعلی شده اند ولی چون کشتی گیر مغلوب ، هم استانی محسوب می شود ، از به خدمت گیری قهرمان دچار مشکل مالی خودداری می شود !

مسئولین و متمولین محترمی که چند روز دیگر در ایام سوگواری سالار شهیدان ( ع ) بر سر و سینه کوبیده و سفره های چند میلیونی برای عزاداران حضرت اباعبدالله ( ع ) پهن می کنید ، مطمئن باشید حضرت سیدالشهدا ( ع ) از دست گیری و کمک به یک نیازمند آبرودار بیشتر راضی و خوشنود می شوند تا برگزاری برخی از مراسمها ، خدمت و پذیرایی از سوگواران حضرتش ، که اتفاقا بعضی از همین مراسم ها ، به جای جلب رضایت ، موجب نارضایتی ائمه معصومین ( ع ) خواهد بود !

هموطنانی که قصد کمک به این قهرمان خوشنام و نوعروسش را داشته و می خواهند با همت عالی خود زمینه برطرف ساختن مشکل این دو جوان محجوب و ماخوذ به حیا را فراهم نمایند ، با هیات کشتی استان تهران تماس بگیرند تا زمینه تحقق و تکمیل یک حرکت و اقدام خداپسندانه با مشارکت هموطنان فهیم فراهم گردد .



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved