آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 27 آبان ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 17 November

ادامه تحریمها حتی در صورت تعلیق برنامه هسته‌ای

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره iبه تحریم‌ وزارت ارشاد و وزیر ارتباطات و برخی شرکت‌های کامپیوتری وابسته توسط غرب گفت: حتی در صورت تعلیق برنامه هسته‌ای، غرب iبه تحریم‌های خود ادامه خواهد داد چرا که آنها از گسترش فکر و اندیشه و پیام جمهوری اسلامی iبه مردم جهان هراس دارند.

منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره iبه تحریم‌ وزارت ارشاد و وزیر ارتباطات و برخی شرکت‌های کامپیوتری وابسته توسط غرب گفت: پیش از این، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دستاویزی برای اعمال تحریم‌های غرب علیه دولت و ملت ایران بوده و شکست آنها سبب تغییر مواضع و استفاده از هر iبهانه ممکن شده است.

وی با اینکه رفتار آمریکایی‌ها تغییر نکرده است، گفت: مقامات آمریکایی همچنان روی خط عناد با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارند و تغییری در رفتار آنها دیده نمی‌شود.

وی در ادامه گفت: حتی در صورت تعلیق برنامه هسته‌ای، غرب iبه تحریم‌های خود ادامه خواهد داد چراکه آن‌ها از گسترش فکر و اندیشه و پیام جمهوری اسلامی iبه مردم جهان هراس دارند.

حقیقت‌پور طرح موضوع مذاکره با آمریکا را ساده لوحانه دانست و افزود: غرب باید در مذاکرات ۱+۵ حسن‌نیت نشان داده و با رویکردی مثبت و صادقانه، اعتمادسازی کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved