آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 12 آذر ماه 1391 برابر با 2012 Sunday 02 December

آمریکا را مجبور کردیم هزینه سنگینی پرداخت کند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران توانسته است نظم ژئوپلتیک ساخته ابرقدرت ها را در هم بشکند.
سردار سرتیپ حسین سلامی در همایش سپید جامگان عاشورایی (پزشکان دوران دفاع مقدس) افزود: توانایی دشمنان برای تغییر راهبردهای ما به پایان رسیده و منحنی قدرت آنها رو به نزول است.
وی با بیان این که نقشه ها و طراحی های دشمنان علیه ما نتیجه معکوس می دهد؛ اضافه کرد: دانشمندان ایرانی توانسته اند از مرز علمی قدرت های بزرگ عبور کنند؛ بنابراین آنان دانشمندان ما را ترور می کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان تلاش کردند کشور ما را در محاصره علمی قرار دهند اما ببنید که دانشمندان ما چه دستاوردهای بزرگی در خصوص ماهواره ها، پرتاب ماهواره ها، ماهواره برها و همچنین در عرصه دانش هسته ای دارند.
سردار سلامی افزود:‌ همچنین در بسیاری از عرصه ها و فناوری های نوین درخصوص دانش هسته ای، بیولوژیک، هوافضا و کشاورزی امروز جزء برترین های جهان هستیم.
وی با بیان این که آمریکا را مجبور کرده ایم که هزینه های سنگینی را پرداخت کند؛ اضافه کرد: همچنین اجازه ندادیم که راهبرد آنها در شرق کشور ما به نتیجه برسد و در عراق نیز وضع آنها را به خوبی مشاهده می کنیم.
وی اضافه کرد: دشمنان ما در همه صحنه ها در حال عقب نشینی هستند و نمی توانند اراده خودشان را به ملتی بیدار و آگاه تحمیل کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور ناوهای آمریکا در خلیج فارس گفت: ما شانه به شانه و به موازات آنها حرکت می کنیم و شماره ناو و هواپیماهای آنها را به خوبی می خوانیم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved