آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 1 دی ماه 1391 برابر با 2012 Friday 21 December

تانکر نفتی 2000 لیتری در راهروی مدرسه

شهرزادنیوز: در پی آتش گرفتن بخاری نفتی کلاس درس مدرسه شهر شین آباد از توابع پیرانشهر - که موجب مرگ جانگداز یک دختر دانش آموز و مصدومیت 27 دانش آموز دختر دیگر شد، مقامات مربوطه هر یک سخنی گفتند و به رسم عزاداری های متداول روضه ها خواندند، اما وضع بسیاری از مدرسه‌ها همچنان خطرزا باقی‌ مانده است.

به گزارش قانون، به نقل از ایسنا، یکی از این مدرسه‌های خطرزا، مدرسه روستای سیاه بید علیا در 5 کیلومتری کلانشهر کرمانشاه است.

گزارشگر ایسنا می‌نویسد که این روستا 6 سال است که دارای لوله کشی گاز است، اما به محض ورود به مدرسه با تانکر نفتی 2000 لیتری در راهرو مدرسه مواجه شده که از شیر آن نفت چکه می کرده است.

در دفتر شهناز بدری، مدیر مدرسه، نیز بخاری چکه می‌کرد و تا خواسته اند عکس بگیرند، محمد باقری، معاون آموزشی مجتمع آموزشی شهدای رحیم آباد، «با برخورد ناشایستی» دوربین را از دست شان گرفته است.

پس از آن وارد کلاسی بسیار کوچک شده اند، با سی چهل دانش آموز، که میزهای آنان تا کنار بخاری نفتی و تخته سیاه هم آمده بود.

مدیر مدرسه در باره علت عدم گازکشی در این مدرسه گفت که برای گازکشی و احداث شوفاژخانه در مدرسه با اداره کل نوسازی مدارس استان صحبت کرده و آنها گفته اند که این کار بیش از 10 میلیون تومان پول می خواهد و ما پولی نداریم، اگر مردم روستا خودشان پول بدهند و مشارکت می کنند، برایشان شوفاژخانه درست می کنیم!

ایرج رنجبر، مسئول انجمن اولیاء و مربیان این مدرسه، گفت که بعد از انتشار خبر آتش سوزی در مدرسه پیرانشهر، هیچ کدام از والدین دانش آموزان این مدرسه از بیم جان فرزندانشان در هنگام تحصیل، خواب و خوراک ندارند.

طبق این گزارش، مشغول صحبت با معلمان بودند که بار دیگر معاون آموزشی به آن‌ها حمله ور شده و این بار کار به زدو خورد کشیده است.

در ادامه آمده است که مرزبان نظری، مدیرکل نوسازی و مدارس استان، نیز گفته است که برای احداث یک موتور خانه سیستم گرمایشی استاندارد در یک مدرسه کوچک مبلغی بین 20 تا 25 میلیون تومان اعتبار لازم است که ما در حال حاضر نه تنها اعتباری برای این کار نداریم، بلکه کلی هم بدهی داریم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved