آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 17 دی ماه 1391 برابر با 2013 Sunday 06 January

اسد: هر کس با هرچه در اختیار دارد از نظام دفاع کند

دیکتاتور خونریز سوریه امروز در سخنانی که نخستین سخنرانی وی از ماه ژوئن گذشته است، گفت، ما به معنای واقعی کلمه در حال جنگ هستیم.

به گزارش شبکه تلویزیونی سوریه، ‌بشار اسد امروز طی سخنانی در جمع ایادی رژیمش، خطاب به آنها گفت، هر کس با هر چه در توان و در اختیار دارد از میهن (نظام) دفاع کند.

دیکتاتور خونریز سوریه در حالیکه مخالفانش را "تروریست" می نامید، بر ادامه کشتار مردم سوریه تاکید کرد و گفت، این جنگ میان ملت و تروریستها است و متوقف نخواهد شد.

بشار اسد ادعا کرد که منازعه در سوریه بین نظام و مخالفان نیست، بلکه بین میهن و دشمنانش است و دشمنان می خواهند سوریه را تقسیم و تجزیه کنند.

دیکتاتور سوریه گفت، این منازعه بین ملت و قاتلان جنایتکار است و با گروههای مسلح که عروسک‌ های خیمه ‌شب ‌بازی غرب هستند، گفتگو نخواهیم کرد.

وی گفت، نظام سوریه هرگز تسلیم نخواهد شد و قیمومیت را نمی پذیرد. این باعث ناراحتی غرب بوده و همچنان نیز باعث ناراحتی غربیها است.

دیکتاتور خونریز سوریه در ادامه از همدستان منطقه ای و بین المللی خود نیز قدردانی کرد و گفت، از جمهوری اسلامی، روسیه و چین به علت حمایت از نظام سوریه قدردانی می کنم.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved