آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 26 دی ماه 1391 برابر با 2013 Tuesday 15 January

انتقاد آخوند حکومتی از پرکردن اجباری نمازجمعه ها با سربازان

ناصر نقویان، در جمع ایادی رژیم در اردکان گفته باید فضایی فراهم شود که مردم و متمولین پول و مالشان را در جاهای مهمتر و حیاتی تر هزینه و وقف کنند. وی از واقفین و مردم خواست در اموری چون تامین هزینه تحصیل پسران و دختران مسلمان، آموزش و پژوهش، توسعه کتابخانه ها، کمک به درماندگان و فقرای آبرومند و ... وقف کنند.

نقویان گفت: نباید در ساخت مسجد و حسینیه ها رقابت ایجاد شود و بدون توجه به لزوم احداث، یک بنای مذهبی را راه اندازی کرد بلکه باید دید درد جامعه اسلامی چیست و مشکلات را برطرف کرد.

او با بیان اینکه مردم یزد روضه باز هستند و در تمامی ایام سال مراسم روضه را برپا می‌دارند گفت: برای مدتی مالتان را در راه‌های واجب‌تر هزینه کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از غوغاسالاری های دولت گفت: در دولت نهم و دهم سروصدا راه انداختند که چنین و چنان کردیم بدون آنکه درک کنند مردم کار خالصانه و درست را می فهمند و می بینند.

نقویان ادامه داد: وظیفه دولت کار عمرانی و سازندگی کشوری است که سرشار از منابع عظیم زیرزمینی است پس توصیه ما این است که درست کار کنید و با نیت خالص گره از مشکلات مردم باز کنید تا عمر دولتتان تمام شود و دیگری کار شما را دنبال کند.

نقویان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد به برخی فرماندهان نظامی گفت: چرا سربازان را به اجبار به نمازجمعه و دیگر مراسم مذهبی می کشانید؟

وی افزود: کجای دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی نوشته که باید سرباز زیردست و دون پایه را به زور به جایی که نمی خواهد، برد و از او استفاده سیاسی کرد که مثلا نمازجمعه شهر ما باشکوه برگزار می شود؟ کارهای نسنجیده جوانان را از ابتدا با دین اسلام دچار مشکل می کند

نقویان اظهار داشت: همین کارهای نسنجیده باعث می شود جوان از همان ابتدا با دین اسلام لج کند و بنای بی دینی و ضعف ایمان را بگذارد.

وی سخنان خود را با یک انتقاد دیگر به پایان برد و گفت: در تریبون نمازجمعه ها توپ و تشر زیاد است، سران قوا زیاد و بیش از حد به هم توپ و تشر می زنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved