آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 17 بهمن ماه 1391 برابر با 2013 Tuesday 05 February

انتقاد پدر داماد احمدی نژاد از بد اخلاقی های سیاسی

موضوع جلسه علنی مجلس، استیضاح وزیر بود و مواردی را طراحان استیضاح مطرح کردند و جا داشت که اگر آقای رییس جمهور هم بحثی دارد در همین زمینه صحبت کنند و سپس رای گیری کنند چه رای بیاورد و چه رای نیاورد و اینگونه است که حیثیت نظام حفظ می شود.

به گزارش شفاف، احمد خورشیدی دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب و پدر داماد احمدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار شفاف با اشاره به جلسه استیضاح وزیر کار و افشاگری هایی که از سوی احمدی نژاد انجام شد، گفت: اگر قرار باشد هر مسئولی مدرکی چه اثبات شده و چه اثبات نشده در جامعه و در معرض عموم قرار دهد سنگ روی سنگ بند نمی شود و نتیجه آن برخودی است که در مجلس صورت گرفته است. آقای رییس جمهور بر علیه آقایان لاریجانی این فایل را پخش کردند و ایشان هم یکسری جوابهایی دادند؛ در حالیکه مسئولین باید توجه داشته باشند که مردم این اظهارات را شنیدن و تاثیرات تخریبی و شکننده ای در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه اظهاراتی که در مجلس مطرح شد خوراک رسانه های بیگانه است، ادامه داد: تاکیدات بسیاری در خصوص اخلاق در سیاست مطرح می شود و باید به طریق اولی مورد توجه مسئولین قرار گیرد. با توجه به اتفاقاتی که در مجلس افتاد تمام رسانه های بیگانه نسبت به این موضوع واکنش نشان می دهند و هزاران تحلیل، خبر و فضاسازی علیه جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

دبیر کل جمعیت خدمتگزاران تصریح کرد: بخصوص در این شرایط که ما از حیث مسایل داخلی مشکلاتی داریم و از خارج هم کشور درگیر موضوع آژانس انرژی هسته ای هستیم که به یک نقطه قابل توجهی می رسد و به نظر من در این شرایط این مسایل جای تاسف دارد. اینگونه حوادث که اتفاق می افتد تمام کشور و ارزش های اسلامی را زیر سوال میبرد.

خورشیدی افزود: بنده کاری با آقایان لاریجانی ندارم و شاید نسبت به آنها نقد هم داشته باشم اما این برخورد کردن از سوی رییس جمهور نتیجهاش عدم اعتماد میان مردم و مسئولین می شود. این در حالی است که مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که باید مراقب بود که میان مردم و مسئولین بی اعتماد بوجود نیاید و جدایی پیش نیاید که البته متاسفانه در حال حاضر این بی اعتمادی وجود دارد.

وی یادآور شد: این رفتار ها ضربه زننده است. من کاری ندارم که این صحبت ها در مقابل چه کسی گفته می شود اما به هر حال هر کسی که هست منصبی دارد و آن منصب توسط نظام جمهوری اسلامی و مردم به او داده شد و اگر اینگونه مسایل مطرح شود ذهنیت منفی در مردم، عدم باور مسئولین توسط مردم، بی اعتمادی و جدایی بین مسئولین و مردم را به دنبال خواهد داشت.

پدر داماد احمدی نژاد با بیان اینکه ورود ریییس جمهور به برخی موارد خارج از موضوع بود، اظهارداشت: موضوع جلسه علنی مجلس، استیضاح وزیر بود و مواردی را طراحان استیضاح مطرح کردند و جا داشت که اگر آقای رییس جمهور هم بحثی دارد در همین زمینه صحبت کنند و سپس رای گیری کنند چه رای بیاورد و چه رای نیاورد و اینگونه است که حیثیت نظام حفظ می شود. اگر این موضوع تبدیل به موضوع حاشیه ای شود که هیچ ارتباطی به استیضاح نداشته باشد و بعد هم سبب مشاجره سران قوا در ملا عام شود باید به خدا پناه برد.

خورشیدی در ادامه گفت: مجموعه این برخوردها برخوردهای خوبی برای مردم و نظام ما نیست و نمایندگان وکلای مردم هستند و ترک آنگونه رییس جمهور از مجلس یک نوع بی اعتنایی به مردم و نمایندگان بود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved