آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 18 بهمن ماه 1391 برابر با 2013 Wednesday 06 February

نماینده خامنه ای: نمی‌توانیم معدن زنانه و مردانه ایجاد کنیم

شهرزادنیوز:در حالی که کشور دچار شدید ترین بحران های اقتصادی و سیاسی است، دغدغه اکثر روحانیون در کشور «اختلاط زن و مرد» و «حجاب و عفاف» است. تازه ترین مورد در این زمینه سخنان نماینده علی خامنه ای و امام جمعه اصفهان است که گفت: حجاب مقدمه‌ای برای عفاف است و اختلاط جنسيتی در دانشگاه‌ها نمی تواند عفاف را برای جامعه به ارمغان آورد.

به گزارش آریا، يوسف طباطبايی نژاد، که در «دومين همايش بين‌المللی تجليل از طلايه‌داران عفاف و حجاب» سخن می گفت، تصریح کرد که حجاب در عربی به معنای پرده است؛ در حجاب بودن يعنی پشت پرده بودن، چرا که حجاب مقدمه‌ای برای عفاف است.

وی ضمن اشاره به این که اختلاط جنسيتی در دانشگاه‌ها و سريال‌های تلويزيونی سبک ديگری از زندگی را نشان می دهد و به عفاف کمک نمی کند، با استناد به گفته‌های خامنه ای در رابطه با «لزوم مهندسی فرهنگی»، افزود که اختلاط زن و مرد در دانشگاه‌ها صحيح نيست و ما را به مرحله عفاف نمی رساند؛ اين "فوندانسيون" سستي است که بنا شده است و برعکس عفاف است.

به گفته وی، بايد جامعه اسلامی پزشک زن داشته باشد، چرا که به فعاليت زن‌ها در بسياري از امور نيازهست، اما بايد گفت که جامعه نيازمند مهندسين معدن زن نيست؛ معدن در بيابان است و «ما نمی توانيم معدن زنانه و مردانه ايجاد کنيم».



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved