آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 25 بهمن ماه 1391 برابر با 2013 Wednesday 13 February

عده‌ای در پياده‌ نظام دشمن قرار گرفتند

نماينده سبزوار در مجلس گفت: عده‌اي با حرمت‌شکني و حاشيه‌سازي در سخنراني رئيس مجلس در قم به پياده نظام دشمن تبديل شدند.

به گزارش فارس، رمضانعلي سبحاني‌فر در نطق ميان دستور گفت: انقلاب اسلامي طي سه دهه در معادلات منطقه و جهان تأثير شگرفي بر جاي گذاشت و موج بيداري اسلامي در 2 سال اخير نتيجه مجاهدت‌هاي ملت بزرگ ايران اسلامي‌ است.

وي افزود: بايد بيان داشت که اين مسئله اولا مديون نقش رهبري ديني و داهيانه‌ امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري و ثانيا نقش امامان جمعه و جماعات يعني روحانيت، مراجع عظام و حوزه‌هاي علميه است که عملا نقطه اتصال توده‌اي مردم و رهبري عظيم‌الشأن هستند. عضو کميسيون صنايع مجلس خاطرنشان کرد: در مرحله بعد نيز اين مسئله نتيجه استقامت ملت ايران در مقابل فشارهاي سياسي، اقتصادي، نظامي و فرهنگي جهاني است که نتيجه آن نيز در روز 22 بهمن آشکار شد و همه جهانيان ديدند که ايستادگي بي‌نظير ملت همگان را به شگفتي وا داشت و البته آنها سعي کردند در اين ميان به مسائل حاشيه‌اي بپردازند.

سبحاني‌فر تصريح کرد: جا دارد عده‌اي که در قم کوشيدند با حاشيه‌سازي به عنوان پياده نظام دشمن قرار گرفته و با حرمت‌شکني اين حرکت عظيم را تحت‌الشعاع قرار دهند محکوم شوند.

نماينده سبزوار با بيان اينکه حضور مردم در عرصه، مسئوليت ما را سنگين‌تر کرد، ادامه داد: گراني، اشتغال و درآمد ناچيز روستاييان، مسائلي است که دولت و مجلس بايد به آن بينديشد، چراکه امروز مردم کارشان را به خوبي انجام داده‌اند و حال نوبت ماست تا در مباحث اقتصادي، قانون بودجه و تصميمات کلان اقتصادي تکليف خود را در مقابل اين ملت شريف که همه دنيا را به تعظيم و تکريم واداشت، انجام دهيم.

وي بيان داشت: بياييد خاضعانه براي اين همه مشکل اقتصادي راه‌هاي اساسي بينديشيم، با تزريق چند ريال به سفره فقرا و کساني که درآمدهاي اندکي دارند، کار ما تمام نمي‌شود.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved