آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 5 اسفند ماه 1391 برابر با 2013 Saturday 23 February

احمدی ‌نژاد انتخابات نظام پزشکی را قبول نکند٬ منتظر...

احمدی‌نژاد انتخابات نظام پزشکی را قبول نکند٬ منتظر تائید رئیس جمهور بعدی خواهیم ماند

دیگربان: محمد رئیس‌زاده٬ رئیس بسیج جامعه پزشکی اعلام کرد در صورتی که محمود احمدی‌نژاد نتایج انتخابات سازمان نظام پزشکی را «قبول» نکند٬ در انتظار تائید آن از سوی رئیس جمهور آینده خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری «تسنیم»٬ آقای رئیس‌زاده این مطلب را روز جمعه (چهارم اسفند) در حاشیه برگزاری ششمین انتخابات سازمان نظام پزشکی ایران بیان کرده است.

وی گفته که «پس از تشکیل مجمع عمومی و شورای عالی سازمان نظام پزشکی افراد منتخب به رئیس جمهور اعلام خواهند شد و در صورتی که وی انتخابات نظام پزشکی را تایید نکند مشکلی پیش نخواهد آمد و ما منتظر حکم رئیس جمهور بعدی خواهیم شد.»

محمود احمدی‌نژاد ۲۵ بهمن ماه در نامه‌ای به هیات نظارت مرکزی انتخابات نظام پزشکی اعلام کرده بود چنانچه این هیات در فهرست نامزد‌های رد صلاحیت شده تجدید‌نظر نکند٬ وی این انتخابات را «خلاف قانون» و «باطل» می‌داند.

هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی نیز بی‌اعتنا به این هشدار٬ امروز ششمین دوره انتخابات این سازمان را در غیاب بسیاری از نامزد‌های اصلاح‌طلب برگزار کرد.

گروهی از محافظه‌کاران معتقدند احمدی‌نژاد با اعتراض به رد صلاحیت نامزد‌های انتخابات سازمان نظام پزشکی٬ پیام صریحی به شورای نگهبان در خصوص عواقب ردصلاحیت نامزد مورد حمایت دولت در انتخابات آتی ریاست جمهوری ارسال کرده است.

سابت محافظه‌کار «الف» در هفته جاری در واکنش به این هشدار احمدی‌نژاد٬ پیش‌بینی کرده چنانچه صلاحیت اسفندیار رحیم‌مشایی تائید نشود٬ احمدی‌نژاد انتخابات آینده ریاست جمهوری را برگزار نخواهد کرد.

مراد هاشم زهی٬ رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی در گفتگو با خبرگزاری فارس از احمدی‌نژاد خواسته «به خاطر شائبه افکنی در انتخابات نظام پزشکی و ایجاد شایعه احتمال ابطال آن توبه کند.»

هاشم زهی افزوده چنانچه رئیس دولت دهم در آینده حکم رئیس کل سازمان نظام پزشکی را امضا نکند٬ مجلس و قوه قانونگذاری کشور راه حل قانونی برای رفع این مشکل پیدا خواهد کرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved