آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 9 اسفند ماه 1391 = 27-02 2013

خروج اطلاعات شخصی دانشجویان از دانشگاه آزاد

براساس گزارش‌های دریافتی، اخیرا ایمیل‌هایی در تیراژ بسیار زیاد به دانشجویان فعلی و قبلی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال و از آنها درخواست شده در صورتی که علاقه‌مند به مشارکت در تدوین تاریخچه دانشگاه آزاد هستند اطلاعات مکتوب و تصاویر مرتبطی که در اختیار دارند را در اختیار ارسال کنندگان ایمیل قرار دهند.

به گزارش خبرنگار صراط، در این نامه‌های الکترونیک اشاره روشن و مشخصی به فرد و یا نهاد فرستنده‌ ایمیل‌ها نشده و تنها تلاش شده دانشجویان و فارغ‌الحصیلان تشویق به مشارکت در امر انتشار تاریخچه دانشگاه آزاد اسلامی شوند.
پس از پیگیری‌های مکرر در این باره مشخص شد که این ایمیل‌ها در تیراژ بسیار بالا و از سوی برخی نزدیکان رئیس سابق دانشگاه آزاد ارسال شده و بناست اطلاعات دریافتی در صورت نامناسب بودن در کتاب تاریخچه دانشگاه آزاد اسلامی که از سوی یکی از مجموعه های رسانه ای مدیریت سابق دانشگاه آزاد در دست تهیه و تالیف است مورد استفاده قرار گیرد.
این در حالی است نحوه دسترسی تیم ارسال‌کننده‌ ایمیل‌ها، به پست الکترونیک تعداد بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سوالات زیادی را در اذهان ایجاد کرده که در این زمینه هم پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد در روزهای پایانی مدیریت قبلی دانشگاه آزاد اسلامی، نسخه‌ای از فایل‌های اطلاعات شخصی بسیاری از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان از مجموعه دانشگاه آزاد به منظور استفاده‌های اینچنین، خارج شده است.
شایان ذکر است ارسال این ایمیل‌ها و دسترسی افراد غیر به اطلاعات دانشجویی و شخصی دانشجویان دانشگاه آزاد ، واکنش‌های منفی در بین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در پی داشته است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:
  بازدید: