آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 8 فروردین ماه 1392 = 28-03 2013

احمد خاتمی: سران فتنه را روزی محاکمه می‌کنیم

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان اینکه خط قرمز در انتخابات جریان فتنه و انحرافی است و از این خط قرمز عدول نخواهیم کرد، گفت: در این باره نباید از سخنان مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و مشهد مقدس تعبیر نادرست کرد.

به گزارش فارس، آیت‌الله سیداحمد خاتمی ظهر امروز در نشست با نخبگان فرهنگی شهرستان شوشتر اظهار کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه هنوز به بررسی مصادیق نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه مدرسین حتی به بررسی ائتلاف‌های خاص در انتخابات ریاست جمهوری وارد نشده است و فرد خاصی هنوز مطرح نشده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با درخواست از کاندیداهای احتمالی برای حضور در انتخابات گفت: کاندیداها و رسانه‌ها باید در انتخابات پیش‌رو اخلاقی عمل کنند و از تعابیر صحیح در این باره استفاده کنند، و از تعابیری مانند «ائتلاف مورد حمایت اکثریت از اصولگرایان و...» استفاده نکنند.

وی با اشاره به اینکه جامعه مدرسین خود درباره کاندیدای خود بیانیه خواهد داد، تصریح کرد: در صورت تعیین مصداق و مشخص شدن کاندیدای ریاست جمهوری، جامعه مدرسین بیانیه خواهد داد و یا رئیس جامعه مدرسین حضرت آیت‌الله ابراهیم یزدی در این باره اظهار نظر خواهد کرد.

امام جمعه موقت تهران همچنین عنوان کرد: جامعه مدرسین سخنگو ندارد و بنده نیز در حال حاضر نظرات شخصی خود را مطرح می‌کنم و نظرات جامعه در بیانیه رسمی و یا از سوی رئیس جامعه مدرسین مطرح می‌شود.

نفی و اثبات در انتخابات ریاست جمهوری
وی اضافه کرد: بی‌شک فتنه‌گران در انتخابات آتی جایگاهی ندارند و شورای نگهبان نیز در این زمینه با کمال دقت عمل خواهد کرد. خاتمی بیان کرد: شورای نگهبان و قانون اساسی کف صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند و سقف صلاحیت را مردم تعیین می‌کنند و این را به خوبی می‌دانیم که مردم به فتنه‌گران رای نخواهند داد.

وی با بیان اینکه خط قرمز در انتخابات جریان فتنه و انحراف است و از این خط قرمز عدول نخواهیم کرد، گفت: در این باره نباید از سخنان مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و مشهد مقدس تعبیر نادرست کرد. وی ادامه داد: جریان انحرافی نیز از خطوط قرمز انتخابات است، جریانی که قصد انحراف در ارزش‌ها و مبانی انقلاب را دارد.

بهترین جهت‌گیری در شرایط بحرانی از آن رهبری است
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: در سخت‌ترین شرایط انقلاب اسلامی رهبری انقلاب بهترین و شفاف‌ترین مواضع را اتخاذ می‌کنند و مردم نیز همیشه پیرو رهبری بوده و هستند. وی با اشاره به ارادت بی‌شائبه ملت ایران به رهبری انقلاب تصریح کرد: مردم به ولایت فقیه عشق اعتقادی دارند و هر ارادت دیگری به‌جز عشق اعتقادی نمی‌تواند اطاعت را از رهبری رقم بزند.

خاتمی خاطرنشان کرد: رهبری انقلاب در شرایط سخت با جهت‌گیری‌های عالمانه و مدبرانه انقلاب و نظام را از شرایط سخت رهانیده است و به این دلیل باید پشت سر رهبری حرکت کرد و نباید گذاشت تا این عمود متزلزل شود. وی با اشاره به شرایط سال ۸۸ افزود: در جریان فتنه ۸۸ فتنه‌گران به دنبال شکستن این عمود بودند ولی حمایت قاطع مردم از هدفی که دشمنان آن را مورد هجمه قرار داده‌ بودند باعث شد تا همه نقشه‌های استکبار نقش بر آب شود.

مواظب فتنه باشیم
خاتمی در ادامه بیان کرد: در این چهار سال حتی یکبار از فتنه‌گران و ساکتان در جریان فتنه سخنی مبنی بر التزام و توبه شنیده نشده است و این نشان دهنده آن است که این افراد اگر مجال و قدرت یابند بار دیگر سخنان و اهداف و مواضع ساختارشکنانه خود را مطرح می‌کنند.

وی اضافه کرد: فتنه‌گران در سال ۸۸ با ولایت فقیه درگیر بودند و این درگیری تنها در نهم دی‌ماه و برخی هشتم دی‌ با حضور سیل‌گون ملت ایران به پایان رسید. عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اسم ساختارشکنی، اختلاف سلیقه نیست، اختلاف سلیقه به معنی آن است که هدف یکی باشد ولی در رسیدن به هدف اختلاف باشد اما این افراد مشخص کرده‌اند که هدفشان با مردم یکی نیست.

وی گفت: قطعا ساختارشکنان و کودتاچیان مخملی اجازه حضور به عنوان معرفی کاندیدا در انتخابات را ندارند، رهبری از سال ۸۸ تاکنون صدها بار بر این قضیه تاکید کرده و از فتنه سخن گفته است.

سران فتنه را روزی محاکمه می‌کنیم
امام جمعه موقت تهران در ادامه افزود: سران فتنه روزی پاسخگوی ساختارشکنی‌ها و جفایی که در حق ملت کردند خواهند شد.

وی اظهار کرد: تاکنون سابقه نداشته است که رئیس جمهور آمریکا سه بار نام کاندیدایی از ایران را در انتخابات ریاست جمهوری به زبان بیاورد و از او حمایت کند که در انتخابات سال ۸۸ چنین اتفاقی افتاد.

خاتمی بیان کرد: رئیس جمهور اسرائیل چندین بار در دوره فتنه اعلام کرد که مخالفان موجود در ایران سربازان اسرائیل هستند و این خود جای تعجب دارد.



کاوه آهنگر March 29, 2013 12:15 PM

می گویند. یعنی احمد خاتمی .روز روزگاری . سران فتنه را محاکمه می کنیم . بعد ازمرگ سهراب در زیر شکنجه و شسشوی مغزی . وقاحت و پررویی هم حدی مرزی دارد . انگار در این مورد در نزد آخوند های درغگو مرزی را نمی شناسد .

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: