آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 5 اردیبهشت ماه 1392 = 25-04 2013

احمدی‌نژاد: ضعیف‌تر از آن هستید که بتوانید شرایط را تغییر دهید

آخرین نیوز: پاسخ احمدی‌نژاد به مخالفانش/‌ضعیف‌تر از آن هستید که بتوانید شرایط را تغییر دهید

به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد در همایش حماسه حضور در جمع نخبگان استان اصفهان اظهار کرد: در مورد مسئولیت تاریخی و بزرگ مردم ایران در ماه‌های آینده بارها گفته‌ام که امروز مسئولیت مردم ایران تاریخی و بزرگ است.

وی ادامه داد: ما باید به آینده و کارهای بزرگی که در برابر ما قرار دارد نگاه ویژه‌ای داشته باشیم، چرا که انسان اشرف مخلوقات است و تمامی عالم برای انسان خلق شده است.

رئیس جمهور افزود: جهان کنونی تنها مقطعی است که انسان در آن فرصت انتخاب و اتخاذ تصمیم‌های بزرگ را دارد و خودمان را به قله‌ها برسانیم، چرا که تنها فرصت انجام مأموریت‌های بزرگ در این دنیا است.

وی با اشاره به نحوه حرکت سفینه‌های فضایی در خارج از جو کره زمین تصریح کرد: انسان نیز در راه رسیدن به کمال و در این دنیا هرچه سرعت بالاتری داشته باشد قله‌های بیشتری را فتح می‌کند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه هر چه انسان‌ها در راه رسیدن به کمال سرعت بیشتری داشته باشند، سکون و توقف آنها کمتر است، اضافه کرد: ملت ایران در کمال جویی، عدالت طلبی و توحید یگانه‌اند و همواره به دنبال متعالی‌ترین ارزش‌های انسانی هستند، اما تصور اینکه ما به قله رسیده‌ایم، سبب سکون، توقف و عقبگرد می‌شود.

وی در مورد اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما برای بزرگ شدن انسان‌ها انقلاب کردیم، اما غفلت و احساس رسیدن به قله برخی را به جایی کشانده که اکنون این گونه فکر نمی‌کنند.

*عده‌ای با زد و بند ‌به نان و نوا رسیده‌اند

رئیس جمهور تصریح کرد: کسی که هر روز به دولت تهمت می‌زد و علیه ما صحبت می‌کرد، در دوره‌ای از دولت فرصتی برای مدیریت به دست آورده و در همان دوره کوتاه با گرفتن دو مبلغ 11 میلیارد تومانی وام پس از 4 تا 5 سال هنوز بازپرداخت نکرده است.

وی گفت: همین شخص نزدیک 26 میلیارد از پول بیت‌المال را به رفیقش داده تا توسط آن کاسبی راه بیندازد و با زد و بند عده‌ای به نان و نوا رسیده‌اند و این اصلا کار صحیحی نیست.

احمدی‌نژاد از افشای پرونده دیگر خبر داد و اظهار کرد: یکی دیگر از مخالفان دولت در جلسه‌ای عنوان کرد که انقلاب به حماسه نیاز دارد و فعالیت سیاسی و حزب و جناح باید در ایران فعال باشد و راه حل او پیشنهاد دو جریان سیاسی که برای فعالیت خود نیاز به پول دارد و دو شرکت درست و حسابی نفتی کشور را در اختیار بگیرند.

وی افزود: پاسخ من به آنها نیز نوشتن روی کاغذ بود که اکنون آن را در اختیار دارم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک حرکت برای رساندن عده‌ای به قدرت یا جابه‌جایی قدرت نبود، تصریح کرد: مسئولیت انقلاب جهانی و انقلاب برای نجات نوع انسان‌ها و بشریت آمده و نجات انسان‌ها و بشریت با حکومت عدالت در جهان میسر می‌شود.

وی گفت: کسی عدالت را مستقر می‌کند که در وجودش به عدالت رسیده و مردم ایران چندین هزار سال است که به وجود عادل عدالت کننده امیدوار هستند.

احمدی‌نژاد با انتقاد از کسانی که نسبت به او سخن می‌گویند، بیان کرد: تمام کسانی که در مقابل رسیدن به بشر به نقطه مطلوب ایستادگی می‌کنند، ضعیف‌تر از آن هستند که بتوانند شرایط را تغییر دهند.

وی افزود: در حال حاضر ما نیازمند تصمیم‌های هوشمندانه و آگاهانه‌ای هستیم و من تردیدی ندارم که از این مسئله عبور می‌کنیم، چرا که جهان در حال التهاب است و همه نگاه‌ها به سمت کشور و مردم ایران است.

رئیس جمهور با اشاره به بحث‌هایی که در مورد پیشگویی‌ها و سخنان او مطرح می‌شود، تاکید کرد: در برابر این سخنان ما ادعایی نداریم و سخنانی را بر زبان می‌آوریم که خداوند فرموده و ما هم آن را قبول داریم، اما شما که مدعی هستید چرا آنها را باور نمی‌کنید.

وی ادامه داد: خدا می‌گوید اگر ملتی تصمیم بگیرد و چیزی را خواهان است کسی جلودار آن نیست چون خواست یک ملت تجلی اراده خداست و یک ملت نمی‌تواند در مسائل شیطانی وحدت کند‌.

احمدی‌نژاد گفت: زمانی که پیشنهاد دولت بعدی آرمانی‌تر دادیم، در پاسخ به من گفتند که حالت خوب نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: بارها به افراد بسیاری گفته‌ام که با دو حرکت بزرگ مشکلات ما برطرف می‌شود، اما این افراد پیشنهادهای من را نپذیرفته‌اند و خودشان نیز هیچ پیشنهادی برای رفع مشکلات ارائه نمی‌کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: